Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024

Πως θα αποτοξινώσεις το μυαλό σου

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι.

Η αποτοξίνωση είναι μια απελευθερωτική εμπειρία. Σε βοηθά να ανακτήσεις δύναμη και καθαρή σκέψη. Εάν θέλεις να κάνεις κάποιες θετικές αλλαγές ξεκίνα από το να αποτοξινώσεις το μυαλό σου.

Ρίξε μια ματιά στους παρακάτω τρόπους για να αποτοξινώσεις το μυαλό σου και δες πόσο θα ηρεμήσεις.

8 τρόποι να αποτοξινώσεις το μυαλό σου

Διάβασε ακόμη – Εμμηνόπαυση: Διατροφή και απώλεια βάρους

Κατάγραψε τις σκέψεις σου

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι

Βρες μια υγιή διέξοδο για τα συναισθήματά σου

Αφιέρωσε χρόνο στον εαυτό σου

Κάνε unfollow σε τοξικά άτομα που απομυζούν την ενέργειά σου

Μείωσε και εξαφάνισε τα μη απαραίτητα από τη ζωή σου

Απόλαυσε το παρόν

Καλλιέργησε την εσωτερική σου καλοσύνη

1. Κατάγραψε τις σκέψεις σου

Όλοι έχουμε την τάση να έχουμε διαφορετικές σκέψεις στο κεφάλι μας, όλες ταυτόχρονα. Αυτό μπορεί να αποστραγγίσει την ενέργειά σου και να επηρεάσει την παραγωγικότητα. Το να καταγράφεις τις σκέψεις σου σε βοηθά να απελευθερώσεις αυτές τις σκέψεις. Έτσι θα μπορείς να επανεξετάσεις αυτές τις σκέψεις και να μάθεις πώς σε επηρεάζουν και πώς να τις διοχετεύσεις με πιο αποτελεσματικούς τρόπους.

2. Ξεκίνα να γυμνάζεσαι

Η άσκηση δεν είναι μόνο καλή για τη σωματική  υγεία, αλλά βοηθά και στην αποτοξίνωση του μυαλού. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την ενίσχυση της ψυχικής υγείας και της γνωστικής λειτουργίας. Κατά τη διάρκεια των προπονήσεων, το σώμα σου απελευθερώνει ντοπαμίνη, η οποία βοηθά στην καλή διάθεση. Ως εκ τούτου, η άσκηση, ειδικά η γιόγκα, είναι εξαιρετικά ωφέλιμη.

Διάβασε ακόμη – Αυτές είναι οι τροφές που μειώνουν την κούραση

3. Βρες μια υγιή διέξοδο για τα συναισθήματά σου

Όταν καταπιέζουμε τα συναισθήματα μας, το μυαλό μας τείνει να βαραίνει. Η επικοινωνία με έναν ψυχοθεραπευτή ή φίλους και οικογένεια μπορεί να σε απαλλάξει από αυτό το ψυχικό στρες και επομένως να σε βοηθήσει να βιώσεις όλα τα υπέροχα πράγματα που σου φέρνουν χαρά.

4. Αφιέρωσε χρόνο στον εαυτό σου

Πάρε μια μέρα άδεια και αφιέρωσε χρόνο για να κάνεις κάτι που αγαπάς. Βγες έξω για βόλτα στα μαγαζιά, πήγαινε σε ένα καφέ, κάνε κάτι δημιουργικό, μαγείρεψε, χόρεψε ή διάβασε ένα βιβλίο. Αν έχεις περισσότερο χρόνο και χρήματα, δοκίμασε να πάρεις μερικές μέρες άδεια για να πας σε ένα καταφύγιο ευεξίας.

5. Κάνε unfollow σε τοξικά άτομα που απομυζούν την ενέργειά σου

Το να ξοδεύεις πολύ χρόνο ελέγχοντας το feed των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε φέρνει σε επαφή με την τοξικότητα των άλλων. Το μυαλό σου χρειάζεται χρόνο και χώρο για να αποτοξινωθεί. Εάν παρευρεθείς σε μια εκδήλωση, προσπάθησε να απολαύσεις κάθε στιγμή αντί να δημοσιεύσεις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλληλεπίδρασε με τους ανθρώπους και αφιέρωσε χρόνο σε άλλες δραστηριότητες.

6. Μείωσε και εξαφάνισε τα μη απαραίτητα από τη ζωή σου

Εκτός του ότι θα μειώσει την ακαταστασία, η οποία προκαλεί άγχος και διαταράσσει την ψυχική σου γαλήνη, απαλλάξου από πράγματα που δεν χρησιμοποιείς, διατήρησε ένα καθαρό και οργανωμένο περιβάλλον που θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις.

7. Απόλαυσε το παρόν

Απελευθέρωσε το μυαλό σου από μελλοντικές ανησυχίες και επαναλαμβανόμενες σκέψεις για το παρελθόν, ακόμα κι αν είναι μόνο για λίγες ώρες. Η απόλαυση της παρούσας στιγμής υπενθυμίζει ότι μόνο εδώ έχεις τη δύναμη να κάνεις αλλαγές και να πάρεις τις αποφάσεις που χρειάζεσαι για να αποτοξινώσεις το μυαλό σου και να ανακαλύψεις ξανά τη διαύγεια.

8. Καλλιέργησε την εσωτερική σου καλοσύνη

Η καλοσύνη βοηθά στην αποτοξίνωση ορισμένων σκληρών επικριτικών λέξεων που σου λέει ο εσωτερικός σου εαυτός. Δείξε στον εαυτό σου την ίδια ευγένεια και υποστήριξη που θα έκανες με έναν φίλο, απόλαυσε πράγματα με τα οποία νιώθεις καλά, όπως το να κλείσεις ραντεβού με έναν θετικό φίλο, να αγοράσεις λουλούδια για τον εαυτό σου χωρίς λόγο, κ.λπ.

Πηγή: shape.gr

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη