Πέμπτη, 22 Φεβρουαρίου, 2024

Αυτές είναι οι τροφές που πρέπει να αποχαιρετήσεις αν θες να χάσεις βάρος

Το Harvard τις συγκέντρωσε.

απώλεια βάρους είναι ένα ζήτημα που απασχολεί πολλούς. Καλώς ή κακώς, το να αδυνατίσει κανείς απαιτεί πολλές θυσίες ωστόσο σίγουρα, δεν είναι ακατόρθωτο ούτε χρειάζεται υπεράνθρωπη προσπάθεια. Με υπομονή, επιμονή, προσήλωση στον στόχο και πρόγραμμα, όλα μπορούν να συμβούν εύκολα. Ναι, ακόμα και να αποχαιρετήσεις μια για πάντα το βάρος που δε θες.

Το Πανεπιστήμιο του Harvard λοιπόν, έρχεται να δώσει μία αρκετά βοηθητική λίστα σε όσους θέλουν να χάσουν βάρος, αποκαλύπτοντας τις τροφές που πρέπει να αποχαιρετήσεις αν πραγματικά θέλεις να δεις το σώμα σου να αλλάζει προς το καλύτερο. Με λίγα λόγια, το Harvard συγκέντρωσε τις τροφές που μπορούν να σταθούν εμπόδιο στην προσπάθειά σου για απώλεια βάρους και εμείς, σου τις παρουσιάζουμε.

Διάβασε ακόμη – Η διατροφή που μειώνει τις εξάψεις

#1. Άσπρο ψωμί

Το λευκό ψωμί φαίνεται πως για την απώλεια βάρους λειτουργεί όπως ακριβώς και η ζάχαρη, ανασταλτικά. Θα σου λέγαμε να το αφαιρέσεις τελείως από τη διατροφή σου αλλά αν πραγματικά δε μπορείς χωρίς αυτό, τότε απλώς μείωσε την ποσότητα που καταναλώνεις.

#2. Επεξεργασμένα τρόφιμα και κρέατα

Εκτός του ότι δεν είναι ωφέλιμα για κανενός τη διατροφή, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει συσχετίσει τα επεξεργασμένα τρόφιμα και κρέατα με αυξημένο κίνδυνο καρκίνου. Η μείωση της πρόσληψής τους άρα, φαίνεται πραγματικά πως είναι ζωτικής σημασίας.

#3. Fast food

Λυπόμαστε που το λέμε αλλά το fast food δε γινόταν να λείπει από αυτή τη λίστα. Είναι γνωστό πια πως το “βρώμικο” φαγητό απ’έξω μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 1.300 θερμίδες, που αντιπροσωπεύουν το 60% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης.

#4. Χυμοί και αναψυκτικά

Τα ροφήματα αυτά είναι πλούσια σε ζάχαρη και σίγουρα, καθόλου βοηθητικά για την απώλεια βάρους. Επιπλέον, τα ανθρακούχα αναψυκτικά μπορούν να συμβάλλουν στο φούσκωμα της κοιλιάς κάτι που σίγουρα, δεν επιθυμεί κανείς.

Διάβασε ακόμη – Κάψε λίπος με αυτό τον εύκολο τρόπο

#5. Τηγανητές πατάτες

Για το τέλος, αφήσαμε το καλύτερο. Ήξερες βέβαια ότι έρχεται και αυτό. Σύμφωνα με το Harvard, οι τηγανητές πατάτες συνδέονται άμεσα με την παχυσαρκία ενώ ακόμη και μερικές μπουκιές, μπορούν να προσθέσουν στη διατροφή σου μέχρι και 330 θερμίδες. 

Στα καλά νέα πάντως, αναφορικά με τις τηγανητές πατάτες, είναι πως κάποιοι ειδικοί διαφωνούν με τα παραπάνω, υποστηρίζοντας πως μπορούν να καταναλωθούν με μέτρο, ειδικά αν συνοδεύονται από λαχανικά και πρωτεΐνες. Ούτως ή άλλως όμως, αυτό ισχύει για όλα όσα αναφέρονται στη λίστα του Harvard. Το ότι θέλεις να αποκτήσεις μία πιο υγιεινή διατροφή, είτε για να χάσεις βάρος είτε όχι, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να κάνεις υπερβολές. Η αποχή άλλωστε από τα πράγματα δεν έκανε ποτέ καλό, σε κανέναν.

Πηγή: esquire.com.gr

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη