Σάββατο, 13 Απριλίου, 2024

Τα σωστά tips για να μειώσεις το στρες

Βοηθούν και στο να βελτιώσεις το ανοσοποιητικό σου.

Δεν χρειάζεται να γνωρίζεις πού βρίσκονται τα τσάκρα σου για να αναπνεύσεις καλύτερα. Ένας αυξανόμενος αριθμός κλινικών μελετών από μεγάλα πανεπιστήμια όπως το Χάρβαρντ, το Στάνφορντ και το Τζονς Χόπκινς, δείχνουν αυτά που πραγματικά γνωρίζουμε εδώ και αιώνες: O τρόπος που αναπνέουμε έχει θετικές επιπτώσεις στην ψυχική και σωματική υγεία μας ενώ ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Διάβασε ακόμη – Τα οφέλη του μελιού για την υγεία

Η προπόνηση της αναπνοής μας έχει καταπληκτικά αποτελέσματα στη συνολική μας υγεία. Γι΄ αυτό θεραπευτές από όλο τον κόσμο εκπαιδεύουν το κοινό τους στην αναπνοή και προωθούν τη σημασία της στην αποκατάσταση, στην καλή φυσική κατάσταση, στην ανακούφιση από το χρόνιο στρες κ.λπ.. Αυτή η “νέα επιστήμη” της “χαμένης τέχνης” έχει να κάνει με την πανδημία, που καταστρέφει τους πνεύμονες και μας κλέβει τη βασική μας βιολογική ανάγκη, την αναπνοή;

Οι ειδικοί συμφωνούν: H διαφραγματική αναπνοή χρησιμοποιείται στην αναπνευστική φυσικοθεραπεία για ανάρρωση από αναπνευστικές παθήσεις και συνίσταται για την ανάρρωση από Covid-19.

Διάβασε ακόμη – Τι είναι η δίαιτα του Dr. Now;

Απλά ανάπνευσε

Εισέπνευσε από τη μύτη, πάρε περισσότερο οξυγόνο, κατεύθυνε την αναπνοή σου προς την κοιλιά, να γεμίσει περίπου το 70%.

Εκπνοή από τη μύτη και συνέχισε με σταθερό ρυθμό να αναπνέεις.

Θα διαπιστώσεις ότι η αναπνοή είναι ίσως το καλύτερο φάρμακο, που δεν κοστίζει απολύτως τίποτα!

App, τι έχουμε εδώ; Breathing apps

Ξεκίνα σε κατάσταση ζεν με τεχνικές αναπνοής και χαλάρωσης που χωρίζονται σε ειδικές κατηγορίες: καταπολέμηση άγχους, βραδινός ύπνος, άγχος πριν την πτήση. Θα σου προσφέρουν την πολυπόθητη αποφόρτιση όταν το “μην αγχώνεσαι” που λες στον εαυτό σου δεν έχει αποτέλεσμα. Δοκίμασε να κατεβάσεις το iBreathe, το Simple Habit Sleep ή το Relax: Stress & Anxiety Relief.

Πηγή: shape.gr

Διάβασε ακόμη