Πέμπτη, 22 Φεβρουαρίου, 2024

Τροφές που αποτρέπουν το λίπος στην κοιλιά

Αυτό που τρως µπορεί να ρυθµίσει ξανά τα γονίδιά σου, βοηθώντας σε να χάσεις κιλά ή το λίπος στην κοιλιά.

Γιατί κάποιοι άνθρωποι µένουν αδύνατοι χωρίς να κάνουν δίαιτα ή να γυµνάζονται ενώ άλλοι τρέχουν από προπόνηση σε προπόνηση χωρίς να χάνουν ποτέ κιλά; Το παιχνίδι γίνεται στο πεδίο της γενετικής, αλλά, όπως ακριβώς η κακή διατροφή µπορεί να ενεργοποιήσει τα γονίδια παχυσαρκίας, η καλή διατροφή µπορεί να τα εξουδετώσει µε αυτό που ο David Zinczenko, συγγραφέας του Zero Belly Diet, αποκαλεί “zero-belly foods”.

Διάβασε ακόμη – Η ειδικός απαντά σε 5 απορίες που αφορούν την καφεϊνη

Επίλεξε, λοιπόν, τροφές που είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και µπορούν να αποτρέψουν την αύξηση βάρους, το σχηµατισµό κοιλιακού λίπους, το διαβήτη και τη φλεγµονή.

Διάβασε ακόμη – 3 συμβουλές για να μην παίρνει βάρος από το τσιμπολόγημα

Ποιες είναι αυτές;

#1. Όσπρια: Φακές, φασόλια, ρεβίθια, φάβα.

#2. Υγιεινοί υδατάνθρακες: Καστανό ρύζι, κινόα, βρόµη.

#3. Πράσινο τσάι, φυλλώδη και ζωηρόχρωµα λαχανικά: Λαχανίδα, λάχανο, σπανάκι, σπαράγγι, παντζάρι, γογγύλι.

#4. Κόκκινα φρούτα: Κόκκινα σταφύλια, βατόµουρα.

#5. Αβγά και άλλες πρωτεΐνες: Σολοµός, τόνος, µπακαλιάρος, οστρακόδερµα, σαρδέλες, ψάρια του γλυκού νερού, κοτόπουλο, γαλοπούλα, τα άπαχα µέρη του κατσικιού και του µοσχαριού.

#6. Κουρκούµη, µαύρη σοκολάτα.

Επίπεδη κοιλιά γρήγορα; Ναι, με αυτόν τον οδηγό διατροφής (και πλάνο δίαιτας 1 ημέρας!)

Πηγή: shape.gr

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη