Σάββατο, 27 Νοεμβρίου, 2021

Health tips: 4 τρόποι να εξασφαλίσεις καλύτερη υγεία σε ένα λεπτό

Κάνε κάτι καλό για το σώμα σου και για να αποκτήσεις καλύτερη υγεία τώρα.

Εάν μέχρι σήμερα το επιχείρημά σου ήταν ότι δεν έχεις αρκετό ελεύθερο χρόνο για να υιοθετήσεις κάποιες υγιεινές συνήθειες που ξέρεις ότι θα κάνουν καλό στο σώμα σου, τώρα δεν έχεις πια δικαιολογία. Γιατί αυτές οι απλές κινήσεις που σου προτείνουμε απαιτούν μόλις ένα λεπτό από το χρόνο σου και μπορούν, σύμφωνα με τους ειδικούς, να βελτιώσουν άμεσα την υγεία σου και να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής σου.

Διάβασε ακόμη – 5 μικρές αλλαγές για να αποφύγεις την αύξηση βάρους

Κάνε μια βόλτα (εάν έχεις μείνει καθιστή για περισσότερο από μία ώρα)

Έρευνα που δημοσιεύτηκε στην Επιθεώρηση του Αμερικανικού Κολεγίου Καρδιολογίας οι άνθρωποι που περνούν καθισμένοι τέσσερις ή περισσότερες ώρες την ημέρας έχουν έως και 50% μεγαλύτερο κίνδυνο να πεθάνουν (από οποιαδήποτε αιτία) σε σχέση με όλους δεν κάθονται πάνω από δύο ώρες την ημέρα. Για να αναστρέψεις την κατάσταση προσπάθησε να περπατάς για ένα λεπτό τουλάχιστον μία φορά την ώρα, όταν κάνεις καθιστική δουλειά. Υπολόγισε ότι για το καλό της υγείας σου θα πρέπει να κάνεις 10.000 βήματα καθημερινά.

Φάε ένα αυγό

Οι εποχές που το αυγό ενοχοποιούνταν για προβλήματα υγείας έχουν περάσει ανεπιστρεπτί και τώρα οι ειδικοί υπερθεματίζουν με κάθε ευκαιρία τα οφέλη αυτής της πολύτιμης τροφής. Ένα αυγό σού προσφέρει το 13% της πρωτεΐνης που χρειάζεσαι κάθε μέρα (και μόλις 4% των συνολικών θερμίδων που μπορείς να φας). Επιπλέον, περιέχει λουτεΐνη, ένα αντιοξειδωτικό που προστατεύει τα μάτια από τις βλάβες που προκαλεί η έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία. Τέλος, ένα αυγό την ημέρα έχει διαπιστωθεί ότι προστατεύει από την εμφάνιση της νόσου Alzheimer, ενώ η χολίνη που περιέχεται στον κρόκο μειώνει τη φλεγμονή στον εγκέφαλο.

Χρησιμοποίησε οδοντικό νήμα

Εάν δεν φροντίζεις να τα απομακρύνεις κάθε μέρα, τα μικρόβια που μαζεύονται στην οδοντική πλάκα καταλήγουν στην κυκλοφορία του αίματος και μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα σε διάφορα συστήματα του οργανισμού, ενώ συμβάλλουν στη συσσώρευση πλακών στα φλεβικά τοιχώματα. Έρευνες έχουν συνδέσει τις παθήσεις των ούλων με άλλες, όπως αναπνευστικές λοιμώξεις και εκφυλισμό του νευρικού συστήματος.

Κάνε μασάζ

Το στρες μπορεί να προκαλέσει φθορές σε κάθε όργανο του σώματός σου. Για να ανακουφιστείς άμεσα από το άγχος, δοκίμασε την εξής κίνηση: Τοποθέτησε τους αντίχειρές σου στα πλαϊνά της μύτης, ακριβώς κάτω από τα οστά των φρυδιών και με το δείκτη και το μέσο πίεζε ελαφρά κατά μήκος των φρυδιών. Oλοκλήρωσε με μαλάξεις στους κροτάφους. Το μασάζ βοηθάει στο να μειωθούν τα επίπεδα κορτιζόλης και αδερναλίνης και να αυξηθούν εκείνα των ενδορφινών που μας κάνουν να νιώθουμε καλά. Δες εδώ κι άλλους τρόπος να χαλαρώσεις σε λίγα λεπτά.

Πηγή: Madame Figaro

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη