Δευτέρα, 24 Ιουνίου, 2024

6 απλά βήματα για να δεις το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς να μειώνεται

Οι συνήθειες που πρέπει να εντάξεις στο πρωινό σου.

Το πρωινό είναι “το ήμισυ του παντός”, και ενώ έχεις ακούσει ξανά και ξανά για την αξία του στη διατροφή σου, επιλέγεις συχνά αυτό το γευστικό ντόνατς από τον φούρνο. Δεν χρειάζεται να διαχωρίσουμε τα φαγητά σε καλά ή κακά, αλλά σε θρεπτικά και μη θρεπτικά. Έτσι, λοιπόν, το αγαπημένο σου πρωινό ντόνατς δεν είναι μία “κακή” τροφή, αλλά μία μη θρεπτική που δεν προσφέρει τα συστατικά χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις την ημέρα σου.

Η τροφή είναι ενέργεια, και αυτό είναι κάτι που πιθανόν το έχουμε ξεχάσει στην σημερινή εποχή. Η κουλτούρα που έχει μετατρέψει το φαγητό σε απόλαυση, σίγουρα ξεκίνησε με τις καλύτερες προθέσεις, ωστόσο οδήγησε τα πράγματα στο σημείο να ξεχάσουμε τη βασική λειτουργία του φαγητού. Η τροφή είναι το μόνο μέσο για να λάβει το σώμα τα θρεπτικά συστατικά – που θα μετατραπούν αργότερα σε ενέργεια – για να μπορέσουμε να σηκωθούμε από το κρεβάτι, να περπατήσουμε, να αθληθούμε και να κάνουμε κάθε βασική λειτουργία.

Διάβασε ακόμη –

Η διατροφή είναι η σύνδεση με το σώμα μας, που περιμένει από εμάς την κατάλληλη τροφή για να μπορέσει να ζήσει. Σίγουρα το φαγητό είναι καλό να αποτελεί μία ευχάριστη και απολαυστική εμπειρία, αλλά όχι εις βάρος της υγείας μας.

Ένα καλό πρωινό γεύμα ρυθμίζει τον ρυθμό για την εκκίνηση του οργανισμού να καταφέρει να διεκπεραιώσει όλες τις καθημερινές λειτουργίες. Έτσι, αξίζει να δώσεις την απαραίτητη προσοχή στο πρωινό γεύμα σου, ειδικά αν επιθυμείς να βελτιώσεις την ποιότητα της ζωής σου, να διατηρήσεις σταθερό το βάρος σου και να δεις το σώμα σου στην καλύτερη εκδοχή του.

Διάβασε ακόμη –

#1. Πρόσθεσε πρωτεΐνη στο πρωινό σου

Μια μελέτη του 2015 αποκάλυψε ότι οι συμμετέχοντες που απολάμβαναν ένα πρωινό με αυγά με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες έχασαν περισσότερο βάρος και ήταν πιο χορτάτοι από τους συμμετέχοντες που είχαν ψωμί στον ατμό.

Έτσι, είτε ετοιμάζεις ένα νόστιμο πρωινό με γλυκοπατάτες, μια ομελέτα, μάφιν με αυγά ή ένα smoothie με γιαούρτι και γκρανόλα, να ξέρεις ότι με την κατανάλωση ενός πρωινού πλούσιου σε πρωτεΐνες, οδηγεί σε απώλεια βάρους και εξαφάνιση του λίπους.

#2. Μπολ από βρώμη και μούρα

Η βρώμη είναι μια καλή πηγή διαλυτών φυτικών ινών, που λέγεται ότι επιβραδύνει την πέψη. Συνεπώς, ένα μπολ με βρώμη και μούρα είναι ένας υπέροχος τρόπος για να ξεκινήσεις το πρωινό σου. Τα μούρα περιέχουν φυτικές ίνες και οι φυτικές ίνες συνδέονται με τη διαχείριση του βάρους.

#3. Να τρως καθιστή

Μπορεί να εκπλαγείς όταν μάθεις ότι το να τρως το πρωινό σου καθιστή μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στις προσπάθειές σου για απώλεια βάρους. Σύμφωνα με μια μελέτη του Πανεπιστημίου του Surrey που δημοσιεύτηκε στο Journal of Health Psychology, οι πολυάσχολες γυναίκες που καταναλώνουν τα γεύματά τους εν κινήσει μπορεί να διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να φάνε περισσότερο αργότερα. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε ανεπιθύμητα κιλά. Η έρευνα αποκάλυψε, επίσης, ότι η κατανάλωση φαγητού ενώ περπατάς οδηγεί σε περισσότερη υπερκατανάλωση τροφής σε σύγκριση με το να απολαμβάνεις το φαγητό σου ενώ κάθεσαι και συνομιλείς με φίλους, για παράδειγμα.

#4. Πρόσληψη φυτικών ινών από τα φρούτα

Τα φρούτα είναι ο απόλυτος σύμμαχος στη μάχη με το λίπος. Επιπλέον, μία μελέτη που διεξήχθη από το Καρδιαγγειακό Κέντρο του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν αποκαλύπτει ότι η κατανάλωση μύρτιλων θα μπορούσε να βοηθήσει να περιορίσεις τη μέση σου. Σκέψου,λοιπόν, να προσθέσεις μερικά φρέσκα φρούτα όπως μπανάνες, αβοκάντο, σμέουρα, βατόμουρα, βατόμουρα, αχλάδια ή γκρέιπφρουτ στο επόμενο πρωινό σου.

#5. Δώσε προσοχή στις τροφές ολικής άλεσης

Το ψωμί ολικής αλέσεως είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, οι οποίες συνδέονται με την απώλεια βάρους. Μάλιστα, μία έρευνα δείχνει ότι η κατανάλωση δημητριακών ολικής αλέσεως αντί για επεξεργασμένα δημητριακά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο παχυσαρκίας. Επιπλέον, το βούτυρο ξηρών καρπών έρχεται με μια σειρά από οφέλη για την υγεία σου και είναι μια εξαιρετική πηγή υγιεινών λιπών, πρωτεΐνης και φυτικών ινών. Και όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, οι πρωτεΐνες και οι φυτικές ίνες προάγουν τη διαχείριση του βάρους και σε κρατούν χορτάτη, αφού τελειώσεις το πρωινό.

#6. Λινάρι και σπόροι chia

Οι λιναρόσποροι και chia περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία μπορούν ενδεχομένως να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους. Οι λιναρόσποροι περιέχουν, επίσης, τόσο αδιάλυτες όσο και διαλυτές φυτικές ίνες, οι οποίες είναι και οι δύο πολύ απαραίτητες για την υγεία του εντέρου. Οι αδιάλυτες ίνες του λιναρόσπορου βοηθούν στη μείωση της δυσκοιλιότητας και προάγουν την υγιή κίνηση του εντέρου.

Πρόσθεσε, λοιπόν, στο πρωινό σου γάλα, γιαούρτι ή ομελέτα μερικούς super food σπόρους και δες το λίπος στην κοιλιά σου να μειώνεται μέρα με την μέρα.

Πηγή: shape.gr

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη