Δευτέρα, 4 Μαρτίου, 2024

5 τρόποι για να νικήσεις τις αϋπνίες

Ο συμβουλευτικός ψυχολόγος, βιοσυντονιστής και ομιλητής έμπνευσης, Γιάννης Μιχαήλ, εξηγεί όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις.

Η αϋπνία είναι η κατάσταση κατά την οποία ένα άτομο δυσκολεύεται να κοιμηθεί ή να διατηρήσει τον ύπνο του.

#1. Καθιερώστε σταθερό ρυθμό ύπνου: Διατηρήστε σταθερό πρόγραμμα ύπνου, πηγαίνοντας για ύπνο και ξυπνώντας την ίδια ώρα κάθε μέρα, ακόμη και τα Σαββατοκύριακα. Αυτό βοηθάει στον ρυθμισμό του εσωτερικού ρολογιού του οργανισμού.

#2. Δημιουργία χαλαρωτικής συνήθειας πριν από τον ύπνο: Καθιερώστε ηρεμιστικές πριν-από-ύπνο συνήθειες, όπως το διάβασμα βιβλίου, ασκήσεις βαθιάς αναπνοής ή ένα ζεστό μπάνιο, για να ειδοποιήσετε το σώμα σας ότι πρέπει να ηρεμήσει.

Διάβασε ακόμη – Τι είναι συναισθηματική υπερφαγία

#3. Βελτιστοποίηση του περιβάλλοντος ύπνου: Κάντε το υπνοδωμάτιό σας κατάλληλο για τον ύπνο, κρατώντας το σκοτεινό, ήσυχο και δροσερό. Επενδύστε σε ένα άνετο στρώμα και μαξιλάρια για να βελτιώσετε τη σωματική άνεση.

#4. Περιορισμός χρόνου με οθόνες πριν από τον ύπνο: Μειώστε την έκθεση σε οθόνες (τηλέφωνα, tablet, υπολογιστές) τουλάχιστον μία ώρα πριν από τον ύπνο, καθώς το μπλε φως μπορεί να επηρεάσει την παραγωγή της μελατονίνης.

Διάβασε ακόμη – Ανακάλυψε ποιες τροφές ταιριάζουν στο σώμα σου με το Body Check

#5. Διαχείριση του στρες και του άγχους: Πρακτική τεχνικές μείωσης του στρες, όπως το mindfulness, o διαλογισμός  ή το γιόγκα. Εάν παραμένει επίμονο, σκεφτείτε την επαγγελματική βοήθεια για να αντιμετωπίσετε ενδεχόμενα ψυχολογικά ζητήματα που συντελούν στα προβλήματα ύπνου.

Ευχαριστίες στον συμβουλευτικό ψυχολόγο, βιοσυντονιστή και ομιλητή έμπνευσης, Yianni Michael, τηλ.: 99611400, www.yiannismichael.com, Facebook: YiannisMichael, Instagram: Yiannis Michael, Email: [email protected]

Διάβασε ακόμη