Πέμπτη, 22 Φεβρουαρίου, 2024

Γυμναστική μετά τον τοκετό: 5+1 επιλογές από την Hollie Grant

Αν γέννησες πρόσφατα και θέλεις να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι το παρακάτω άρθρο σε αφορά.

Η περίοδος μετά τη γέννηση είναι αρκετά απαιτητική για κάθε νέα μητέρα. Ωστόσο, εάν σκέφτεσαι πώς χρειάζεται σιγά σιγά να εντάξεις ξανά τη γυμναστική στη ζωή σου, υπάρχουν εύκολες ασκήσεις για να το κάνεις.

Ακολουθούν 5+1 επιλογές από τη fitness expert Hollie Grant, ιδρύτρια του The Bump Plan.

Διάβασε ακόμη – Gigi Hadid: Όλα όσα έζησε κατά τη διάρκεια του τοκετού

Ποιες είναι οι καλύτερες postnatal ασκήσεις;

H Hollie εισηγείται να ξεκινήσεις σταδιακά με περίπου 150 λεπτά ήπιας άσκησης την εβδομάδα.

1.Περπάτημα

Μπορείς να το κάνεις λίγες εβδομάδες αφότου γεννήσεις. Το περπάτημα στη φύση θα σου κάνει καλό – και επίσης μπορείς να πάρεις και το μωρό μαζί σου για βόλτα.

2. Postnatal Yoga

H yoga βοηθά με την σωστή στάση του σώματος – κάτι που χρειάζεται να ανακτήσεις μετά τη γέννα. Είναι αρκετά ήπια η άσκηση της postnatal yoga οπότε είναι εύκολο να ξεκινήσεις.

3. Postnatal Pilates

Είναι μια ασφαλής επιλογή για ενδυνάμωση του κορμού αλλά επίσης είναι και ένα fun workout που θα απολαύσεις.

4. Κολύμπι

Το κολύμπι βοηθά στις αρθρώσεις αλλά και στους μυς. Μπορείς να ξεκινήσεις με λίγα λεπτά σε πισίνα, με χαμηλή ένταση.

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη