Τετάρτη, 8 Μαΐου, 2024

Η πρώτη συλλογή της Σοφίας Καρβέλα είναι γεγονός

Ως creative director της Equipment.

Τον Μάιο του 2023 η Equipment προσκάλεσε την Σοφία Καρβέλα να γίνει η νέα creative director του brand. Η στιλίστρια, ενδυματολόγος, επιχειρηματίας, αλλά και creative consultant ανέλαβε τη συλλογή για το Φθινόπωρο 2024 και η εταιρεία Sunrise Brands, στην οποία ανήκει το Equipment, παρουσίασε την πρώτη συλλογή της υπό τη διεύθυνση της.

Διάβασε ακόμη – Σοφία Καρβέλα: Φοράει με εναλλακτικό τρόπο την πιο hot τάση της σεζόν

Κατά τη διάρκεια ενός preview της νέας συλλογής, η Σοφία Καρβέλα, της οποίας μία από τις συνεργασίες της ήταν με την Patricia Field για το “Sex and the City” αλλά και το “Younger”, μίλησε στο WWD και αποκάλυψε πως αυτό που τη γοήτευσε στο να δεχτεί τον νέο ρόλο της, ανάμεσα σε άλλα, είναι η πλούσια κληρονομιά του brand, τα signature go-to shirts του όπως και η συνεργασία της Equipment το 2016 με την Kate Moss.

Διάβασε ακόμη – Σοφία Καρβέλα: Υιοθέτησε την πιο hot viral τάση του TikTok με εύκολο τρόπο


Η Σοφία Καρβέλα μιλώντας στο WWD δήλωσε: “Ήθελα να δημιουργήσω περισσότερο έναν τρόπο ζωής και ένα γενικό ντύσιμο. Αυτή είναι η αληθινή πρώτη μου συλλογή. Κάθε κομμάτι της συλλογής σχεδιάστηκε απ’ εμένα, όπως έκανα και το styling και τη φωτογράφιση. Στόχος μου ήταν να δουλέψω μ’ αυτό για το οποίο είναι γνωστή η Equipment και να εξελίξω τα looks που προσφέρει χωρίς να δημιουργώ τάσεις. Πρόκειται μία πιο κλασική και cozy γκαρνταρόμπα.”

Η φθινοπωρινή συλλογή καταφέρνει και κρατά ισορροπία ανάμεσα στα classics του brand με μοντέρνα twists, ενώ η Σοφία Καρβέλα έδωσε βαρύτητα σε key style looks. Στη φθινοπωρινή συλλογή της Equipment βρίσκουμε μαλακά και structured υφάσματα, ποικιλία σε knitwear κομμάτια, leather bombers, day-to-night φορέματα κ.ά.

Διάβασε ακόμη – Σοφία Καρβέλα: Φοράει με εναλλακτικό τρόπο την πιο hot τάση της σεζόν


Η υπογραφή της Σοφίας Καρβέλα είναι εμφανής, επίσης, στα πουκάμισα της συλλογής, στα οποία βλέπουμε στάμπες εμπνευσμένες από τα 70s. Η νέα creative director της Equipment σχεδίασε ακόμα ένα νέο λογότυπο του brand, το οποίο βλέπουμε στη ζώνη με το logo της συλλογής και ανέφερε πόσο σημαντικό ήταν να είναι “καθαρό”, αξιομνημόνευτο, edgy και ταυτόχρονα luxe έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν αξεσουάρ για στιλιστικούς σκοπούς, όπως είδαμε και στη ζώνη της collection.

Πηγή: madamefigaro.gr

Διάβασε ακόμη