Κυριακή, 3 Ιουλίου, 2022

5 τρόποι για να αρχίσεις ξανά να γυμνάζεσαι

Έχεις πολύ καιρό να γυμναστείς; Μάθε πώς θα ξεκινήσεις πάλι.

Της Νικόλ Ζένιου

Με τον μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό ατόμων στα γυμναστήρια να έχει αυξηθεί μετά την ανακοίνωση των τελευταίων μέτρων κατά της πανδημίας, πλέον δεν έχουμε δικαιολογία για να μην γυμναζόμαστε. Η ανανέωση της συνδρομής στο γυμναστήριο είναι απαραίτητη για να διατηρήσουμε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Ωστόσο, ακόμα και αν δεν πηγαίνεις γυμναστήριο υπάρχουν πολλοί τρόποι να εντάξεις τη γυμναστική ξανά στην καθημερινότητά σου.

Όποιο είδος γυμναστικής και να επιλέξεις, το σημαντικό είναι να ξεκινήσεις με μικρά βήματα, ειδικά εάν έχει καιρό να γυμναστείς.

Σύμφωνα με την γυμνάστρια και μοντέλο Teyana Taylor, το να κάνεις μικρά βήματα είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από το να ξεκινήσεις απότομα και να αποθαρρυνθείς.

Διάβασε ακόμη – Ποια είδη άσκησης σου ανεβάζουν τη διάθεση;

Ακολουθούν 5 τρόποι για να αρχίσεις ξανά να γυμνάζεσαι και να δεις το σώμα σου να αλλάζει, χωρίς ιδρώτα.

Βρες το soundtrack της προπόνησής σου

Για την Taylor, της οποίας το καλλίγραμμο σώμα έγινε viral στο διαδίκτυο πέρυσι, το πρώτο βήμα για να ξεκινήσεις ένα νέο πρόγραμμα γυμναστικής είναι να του δώσεις μουσική. “Η μουσική λειτουργεί καταπραϋντικά και ως έμπνευση – και καθιστά ευκολότερες τις δύσκολες ασκήσεις”, λέει η Taylor. Προτείνει να προσθέσεις το track “Fade” στο κινητό σου και να ξεκινήσεις.

Βρες ένα φίλο για άσκηση

Μετά από λίγες εβδομάδες, μπορεί να χάσεις το κίνητρο σου για γυμναστική – και αυτή είναι η κατάλληλη περίοδος για να βρεις έναν φίλο που θα σου δίνει ώθηση, όπως κάνει το μοντέλο Bridget Malcolm. “Βρείτε έναν φίλο και δεσμευτείτε στο να πηγαίνετε για τρέξιμο μαζί τα πρωινά”, λέει η Malcolm. “Αν δεσμευτείς σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής με έναν άλλο άνθρωπο, τότε είναι πολύ πιο δύσκολο να υποχωρήσεις”.

Ξεκίνα με μικρές κινήσεις

Σύμφωνα με τον συν-ιδρυτή του Dogpound Brey Pena, είναι σημαντικό να ξεκινήσεις σταδιακά. “Χρειάζεσαι ένα στόχο—θα μπορούσε να είναι να χάσεις ή να βάλεις κιλά, η ενδυνάμωση ή η γράμμωση- δώσε στον εαυτό σου χρόνο,” λέει ο Brey Pena. Ο Pena προτείνει να ξεκινάς με ασκήσεις χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματος για 15 λεπτά κάθε πρωί, για να ξυπνήσεις το σώμα.” Για τους αρχάριους, αυτό μπορεί να σημαίνει ένα ελαφρύ τέντωμα, μετά μια σειρά από push-ups, καθίσματα, sit-ups, jumping jacks και lunges — 20 κινήσεις η κάθε άσκηση, με επανάληψη από πέντε μέχρι δέκα σετ.

Βρες την κατάλληλη ώρα

“Βρες μια καλή στιγμή κάθε μέρα, ή μερικές φορές κάθε εβδομάδα, που μπορείς να αφιερώσεις αυστηρά για μια νέα προπόνηση”, λέει η Taylor. Σε τελική ανάλυση, η συνέπεια είναι το κλειδί και ο προγραμματισμός του μαθήματός στο γυμναστήριο την ίδια ώρα κάθε μέρα, μπορεί να βοηθήσει στο να χτιστεί μια καλή συνήθεια.

Απλά καν’ το

“Κυριολεκτικά, απλά βρες μια νέα τάξη στο γυμναστήριο και δοκίμασε την! Μερικές φορές είναι τόσο απλό,” λέει η Malcolm.

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη