Δευτέρα, 4 Μαρτίου, 2024

5 σνακ που μπορείς να φτιάξεις μόνη σου το καλοκαίρι

Οι δροσιστικές επιλογές που έχεις.

Το καλοκαίρι είναι εδώ και η θερμοκρασία ανεβαίνει αργά και σταθερά προς τα πάνω. Ήρθε η ώρα, λοιπόν, να αφήσουμε στο παρελθόν τα ανοιξιάτικα σνακ, και να τα αντικαταστήσουμε με μερικά πιο δροσερά.

Και φυσικά, τα φρούτα εποχής είναι τα πρώτα που μας έρχονται στο μυαλό μου, όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε κάτι γευστικό και θρεπτικό. Η καλοκαιρινή περίοδος είναι γεμάτη με φρούτα και προϊόντα που όχι μόνο μπορούν να μας χαρίσουν απλόχερα όλα τα συστατικά που χρειαζόμαστε για να είμαστε γεμάτοι ενέργεια, αλλά και να γαργαλίσουν τους γευστικούς μας κάλυκες στην μεσημεριανή μας σιέστα.

Παρακάτω, θα βρεις τα 5 αγαπημένα μας καλοκαιρινά σνακ που μπορείς να φτιάξεις μόνη σου στο σπίτι και να σε δροσίσουν τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού. Όπως θα δεις, είναι όλα με συστατικά που έχεις αυτή την στιγμή στην κουζίνα σου. Παγωμένες μπανάνες και μερικά κατεψυγμένα φρούτα μπορεί να δημιουργήσουν τα πιο λαχταριστά σνακ για εσένα και την οικογένειά σου.

Διάβασε ακόμη – Οι 7 σημαντικότεροι παράγοντες που σχετίζονται με τη γονιμότητα

#1. Popsicles με γιαούρτι και φρούτα εποχής

Αυτά τα υγιεινά και δροσερά σνακ είναι γεμάτα με πρωτεΐνη και φρούτα. Είναι ένα από τα δημοφιλή επιδόρπια του καλοκαιριού και είναι η ώρα να τα απολαύσεις. Πρώτα φτιάξε έναν πουρέ από τα αγαπημένα σου φρούτα και δύο κουταλιές της σούπας μέλι. Σε ένα ξεχωριστό μπολ συνδύασε 1,5 φλιτζάνι άπαχο γιαούρτι με μία κουταλιά της σούπας μέλι. Στη συνέχεια, τοποθέτησε εναλλάξ στρώσεις γιαουρτιού και πουρέ φρούτων σε χάρτινα ποτήρια. Τοποθετείς ένα ξύλινο στικ στο κέντρο του ποτηριού και τα βάζεις στην κατάψυξη για 2 με 3 ώρες.

#2. Παγωμένες choco μπανάνες

Οι μπανάνες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, φυτικές ίνες και βιταμίνη Β6, ενώ η μαύρη σοκολάτα είναι ένα γλυκό αντιοξειδωτικό. Μαζί, αυτά τα δύο μπορούν να δημιουργήσουν ένα πεντανόστιμο, θρεπτικό σνακ. Για να τα φτιάξεις, λιώσε πρώτα τη μαύρη σοκολάτα (65% κακάο ή περισσότερο) σε διπλό λέβητα. Εν τω μεταξύ, κόψε μερικές μπανάνες στη μέση. Βούτηξε τις μπανάνες στη λιωμένη σοκολάτα μέχρι να καλυφθούν εντελώς. Σε αυτό το σημείο, μπορείς να προσθέσεις ψιλοκομμένους ξηρούς καρπούς. Για να διατηρηθούν ακόμη πιο δροσερά, τύλιξε κάθε μπανάνα σε λαδόκολλα και πάγωσέ τις για έως και δύο εβδομάδες.

#3. Παγωμένα φρούτα με νερό

Μια τέλεια εναλλακτική για καλοκαιρινό ρόφημα είναι τα παγωμένα φρούτα. Βάλε στην κατάψυξη μερικά φρούτα και μετά ανακάτεψε τα σε ένα φλιτζάνι. Μερικές καλές επιλογές είναι τα κεράσια, τα βατόμουρα για την ικανότητά τους να αναπληρώνουν τους μύες και να μειώνουν τον πόνο και τη φλεγμονή. Πρόσθεσε  1/2 φλιτζάνι νερό στο μείγμα σου και μια κουταλιά της σούπας μέλι ή σιρόπι σφενδάμου. Στη συνέχεια, ανακατεύεις όλα τα υλικά μαζί και σερβίρεις αμέσως. Αυτή είναι μια εξαιρετική επιλογή για μια ζεστή μέρα, ειδικά για να ξεδιψάσεις μετά από ένα μεσημεριανό τρέξιμο.

Διάβασε ακόμη – Πρόγραμμα διατροφής και κοινωνική ζωή

#4. Παρφέ γιαουρτιού

Το γιαούρτι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη και ένα εκπληκτικό τρόφιμο για το πεπτικό σου σύστημα. Ξεκίνησε με ένα φλιτζάνι από το γιαούρτι της επιλογής σου. Συμπλήρωσε με γκρανόλα και κατεψυγμένα φρούτα- δοκίμασε  τα βατόμουρα (αντιοξειδωτικά), τις φράουλες (μαγνήσιο, βιταμίνη C και κάλιο), τον ανανά (πεπτικά ένζυμα) ή το μάνγκο (βιταμίνη C και Α). Τέλος, ρίξε ψιλοκομμένα αμύγδαλα για λίγη επιπλέον πρωτεΐνη και φυτικές ίνες.

#5. Smoothie με κουρκουμά

Αυτή η συνταγή περιέχει νερό καρύδας για να του δώσει μια γλυκιά γεύση και να σε τροφοδοτήσει με υδατάνθρακες που χωνεύονται εύκολα με τη μορφή ζάχαρης και ηλεκτρολυτών. Περιέχει επίσης κουρκουμά, ο οποίος έχει αποδειχθεί ότι έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

Αρχικά, ρίξε 2/3 φλιτζάνια κρύο νερό καρύδας και 1/3 φλιτζάνι γάλα καρύδας σε ένα μπλέντερ. Στη συνέχεια, πρόσθεσε μια μεγάλη μπανάνα, 1 έως 2 φλιτζάνια μάνγκο σε κύβους και 1 φλιτζάνι κομμένο ανανά. Τα φρούτα μπορούν να προστεθούν είτε φρέσκα είτε κατεψυγμένα. Τέλος, πρόσθεσε 1 κουταλάκι του γλυκού κουρκουμά σε μορφή σκόνης. Μπορεί, επίσης, να θέλεις να προσθέσεις λίγο μέλι ή σιρόπι σφενδάμου για γεύση!

Πηγή: shape

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη