Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

Ο λόγος που ο οίκος Versace έσβησε όλες τις αναρτήσεις του από το Instagram

Σήμερα, Πέμπτη 24 Αυγούστου, ο οίκος θα αποκαλύψει κάτι καινούργιο.

Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε να συμβαίνει αυτό, ένας οίκος να σβήνει τις αναρτήσεις του στο Instagram. O Balenciaga “εξαφάνισε” όλα τα κανάλια του στα social media λίγο πριν παρουσιάσει την πρώτη Haute Couture συλλογή του οίκου μετά από 53 χρόνια το 2021, ενώ τον Μάρτιο του 2022 διάθεσε τα κανάλια του για να στήριξη την Ουκρανία που μόλις είχε δεχθεί επίθεση από τη Ρωσία.

Διάβασε ακόμη – Versace & Dua Lipa: Το εντυπωσιακό fashion show της συνεργασίας τους στις Κάννες

Πολύ πιο πρόσφατα, ο οίκος Burberry έσβησε όλες τις αναρτήσεις του από τον Instagram για να εγκαινιάσει τη νέα εποχή Daniel Lee στον οίκο, ενώ υπάρχει και το παράδειγμα του οίκου Bottega Veneta που το 2021 αποχώρισε οριστικά από το Instagram. Και τώρα ήρθε η σειρά του Versace, ο λογαριασμός του οποίου έχει μείνει χωρίς κανένα ποστ τις τελευταίες μέρες.

Όπως δήλωσε ο οίκος στο WWD, αυτή η κίνηση αποσκοπεί στο να παρουσιάσει “μία νέα προσέγγιση στο ποστάρισμα”. Σε ανακοίνωσή του ο Versace αναφέρει ότι πολύ σύντομα, μέχρι την Πέμπτη 24 Αυγούστου, θα έχει αποκαλυφθεί το νέο προφίλ στο Instagram που θα φιλοξενεί την Fall 2023 καμπάνια του οίκου η οποία θυμίζει editorial περιοδικού και η οποία κυκλοφορεί παράλληλα και με το λανσάρισμα της συλλογής σε φυσικά και online καταστήματα. Η ανακοίνωση της Versace καταλήγει λέγοντας ότι: “Προσπαθούμε πάντα να βελτιώνουμε τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους επικοινωνούμε με την κοινότητά μας. Αυτή η ανανεωμένη προσέγγιση στα ψηφιακά μας κανάλια μάς επιτρέπει να συνεχίσουμε την αφήγησή μας και να προσφέρουμε στο παγκόσμιο κοινό μας το καλύτερο περιεχόμενο Versace στην καλύτερη δυνατή μορφή γι’ εκείνο”.

Διάβασε ακόμη – Dua Lipa: Ο λόγος που επέλεξε Versace δημιουργία στην Eυρωπαϊκή πρεμιέρα της “Barbie”

Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο οίκος καταφεύγει σε μια τέτοια στρατηγική marketing, και πολλοί θεωρούν ότι αυτή η κίνηση δεν είναι ανεξάρτητη από το γεγονός ότι ο όμιλος Capri Holdings στο οποίο ανήκει ο Versace εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον όμιλο Tapestry Inc., στον οποίο ανήκουν Coach, Kate Spade και Stuart Weitzman. Μαζί με τον Versace, η Tapestry Inc. απέκτησε και τα άλλα δυο ηχηρά fashion brands της Capri, Jimmy Choo και Michael Kors.

Πηγή: harpersbazaar.gr

Διάβασε ακόμη