Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Η απόλυτη κυριαρχία της Miuccia Prada στη βιομηχανία της μόδας

Η Prada στην κορυφή της λίστας του δείκτη Lyst με τα hottest brands παγκοσμίως για το τέταρτο και τελευταίο τρίμηνο του 2023. 

Σύμφωνα με τον δείκτη Lyst η Miuccia Prada είναι η απόλυτη κυρίαρχος της βιομηχανίας της μόδας. Η Prada βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τα hottest brands του δείκτη για το τέταρτο και τελευταίο τρίμηνο του 2023, ενώ το “sister brand” της, η Miu Miu έρχεται δεύτερη.

Διάβασε ακόμη – Τα κορυφαία γεγονότα της μόδας για το 2023

Αξίζει να σημειωθεί ότι για το προηγούμενο 3μηνο, και πάλι η Miuccia φιγουράριζε στις τρεις πρώτες θέσεις της λίστας με την Miu Miu πρώτη και την Prada τρίτη.

Για αυτό το τρίμηνο στην 3η θέση βρίσκουμε την Loewe με σημαντικότερο επίτευγμά της την viral καμπάνια με την Maggie Smith για την SS24 pre-collection.

Το top 10 της λίστας έχει ως εξής.
1. Prada
2. Miu Miu
3. Loewe
4. Bottega Veneta
5. Moncler
6. Saint Laurent
7. Versace
8. Jacquemus
9. Burberry
10. Valentino

Σύμφωνα με τη Lyst, η τάση της ήσυχης πολυτέλειας αρχίζει σταδιακά να υποχωρεί και για να βρεθεί κανείς στις πρώτες θέσεις της λίστας, δεν αρκεί μονάχα το εξαιρετικό μάρκετινγκ, πλέον χρειάζεται προσοχή και συναίσθημα. Για αυτό και δεν αποτελεί έκπληξη ότι η νούμερο ένα μάρκα αυτού του τριμήνου είναι κάτι πολύ περισσότερο από απλά hot.

Διάβασε ακόμη – Πέντε τάσεις που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2024

Πολύπλοκη, καινοτόμος, έξυπνη: η Prada βρίσκεται στην πρώτη θέση για τρίτη φορά, με τις αναζητήσεις να έχουν αυξηθεί κατά 41% σε σχέση με πέρυσι. Οι σφαίρες δραστηριότητας αυτού του τριμήνου προσφέρουν μια μικρή εικόνα της κοσμοθεωρίας ενός πραγματικού παίκτη της κουλτούρας. Η διάθεση της Prada καθορίζει το κλίμα και οι προσεγμένες, συνεκτικές συλλογές της οδηγούν τη ζήτηση παγκοσμίως.

Η “μικρή αδελφή” Miu Miu καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση, καθώς η σίγουρη, δημιουργική αισθητική της συνεχίζει να διαμορφώνει τον κύκλο των τάσεων. Τα kitten heels της Miu Miu έπαιξαν για την τάση της σεζόν με το κόκκινο του κερασιού και η ζήτηση για kitten heels αυξήθηκε κατά 49% στο Lyst τον Νοέμβριο.

Παλιοί και νέοι παίκτες
Ένα χρόνο μετά τo cancel, η Balenciaga ανεβαίνει άλλες δύο θέσεις στον δείκτη, στη 12η θέση. Η ζήτηση για τα προϊόντα Balenciaga αυξήθηκε κατά 7% στο Lyst αυτό το τρίμηνο, γεγονός που θέτει το ερώτημα το οποίο έχουμε επιχειρήσει να απαντήσουμε: μπορεί ποτέ μια μάρκα μόδας να “ακυρωθεί” πραγματικά;

Στην 18η θέση, η The Row κάνει το ντεμπούτο της στη λίστα, με τη ζήτηση να αυξάνεται κατά 93% αυτό το τρίμηνο. Από το 2006 που λάνσαραν το brand τους, οι αδερφές Olsen ορίζουν το τι θα πει στιλ για μια γενιά νέων αγοραστών πολυτελούς μόδας, κερδίζοντας στην πορεία 6 βραβεία CFDA και καταλαμβάνοντας το ενδυματολογικό κενό που άφησε η αποχώρηση της Phoebe Philo από τη Céline. (Παρά το πρόσφατο, πολυδιαφημισμένο λανσάρισμα του ομώνυμου brand της Philo, η εξαιρετικά περιορισμένη διανομή του στο ηλεκτρονικό εμπόριο το αποκλείει από το The Lyst Index).

Ένα νέο σύμβολο κύρους και ένα “κειμήλιο σε εξέλιξη” σύμφωνα με την Lyst, η τσάντα Margaux της The Row είναι το πιο hot προϊόν του Q4. Φοριέται από τις Kendall Jenner, Zoë Kravitz και Jennifer Lawrence – και η λιανική τιμή της κυμαίνεται μεταξύ 3.490 και 6.850 δολαρίων – οι αναζητήσεις για τη δυσεύρετη τσάντα αυξήθηκαν κατά 63% μόνο αυτό το τρίμηνο και είναι αυξημένες κατά 198% σε ετήσια βάση.

Tέλος, η Victoria Beckham εισέρχεται στον δείκτη ως Breakout Brand. Μετά την κυκλοφορία του ντοκιμαντέρ “Beckham” στο Netflix, οι αναζητήσεις αυξήθηκαν κατά 68% στο Lyst τον Οκτώβριο, λόγω της ζήτησης για το viral μπλουζάκι “My Dad Had a Rolls-Royce” και τη ζώνη Frame Buckle, το δεύτερο πιο hot προϊόν αυτού του τριμήνου.

Πηγή: madamefigaro,gr

Διάβασε ακόμη