Τρίτη, 21 Μαΐου, 2024

Γυμναστική και αυχενικό σύνδρομο

Η γυμνάστρια, personal trainer και co-founder, Μαρία Έλληνα του Fitness Boutique Studio Fit2ThePoint, σου λέει όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις.

Θα συμβούλευα τους ανθρώπους που πάσχουν από αυχενικό σύνδρομο να αρχίσουν την γυμναστική το συντομότερο. Τα θέματα με τον αυχένα συνήθως προκαλούνται από την ακινησία και την έλλειψη γυμναστικής σε συνδυασμό με μια κακή στάση σώματος που συνήθως προκαλείται από τις μικρές καθημερινές μας συνήθειες ή λόγω δουλειάς. Καλό θα ήταν να γίνεται από τον γυμναστή ή την γυμνάστρια μια αξιολόγηση, φυσικά αν είναι κάτι πιο σοβαρό σίγουρα θα θέλουμε πρώτα και την διάγνωση ενός γιατρού για το πως θα συνεχίσουμε.

Διάβασε ακόμη – Η ιδανική γυμναστική για τις πιο ζεστές θερμοκρασίες

Διάβασε ακόμη – Πότε πρέπει να ακολουθήσει κάποιος ειδικό πρόγραμμα αποκατάστασης;

Αν είναι απλά καταπόνηση και ενοχλήσεις, αυτά τα αντιμετωπίζουμε με κίνηση. Είναι σημαντικό να ξεκινήσουμε με τις κατάλληλες ασκήσεις όμως, που θα φέρουν ανακούφιση στο σώμα και όχι ένταση. Ασκήσεις κινητικότητας κατάλληλες για αυχένα και μέση σε συνδυασμό με ενδυνάμωση. 

Ευχαριστούμε την Μαρία Έλληνα, γυμνάστρια, personal trainer και co-founder του Fitness Boutique Studio Fit2ThePoint, τηλ.: 70087387, Περικλέους 20Α, Στρόβολος, Facebook: fit2thepoint, Instagram: fit2thepoint

Διάβασε ακόμη