Σάββατο, 29 Ιανουαρίου, 2022

Victoria’s Secret: Το comeback του ανανεωμένου brand με την Bella Hadid

Το μοντέλο αποφάσισε να υποστηρίξει το brand, παρά το παρεξηγημένο παρελθόν του.

Ύστερα από το cancel culture που υπέστη ο κολοσσός εσωρούχων Victoria’s Secret, μετά τις αποκαλύψεις μοντέλων για την απαράδεκτη μεταχείρισή τους από το brand, η εταιρεία ξαναγεννιέται από τις στάχτες της, προωθώντας τη νέα φιλοσοφία που αποδέχεται όλες τις γυναίκες όπως ακριβώς είναι. Και από το “πάρτι” δεν μπορούσε να λείπει η Bella Hadid, η οποία στο παρελθόν είχε μοιραστεί τις δυσκολίες που είχε περάσει όσο περπατούσε στη διάσημη πασαρέλα.

Παρ΄όλ’αυτά, πιστεύοντας στις δεύτερες ευκαιρίες, το 25χρονο μοντέλο πόζαρε ξανά για την καμπάνια του brand για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου μαζί με τις Adut Akech, Paloma Elsesser, Yumi Nu και πολλές άλλες. 

Διάβασε ακόμη – Ντοκιμαντέρ: “Η Άνοδος και η Πτώση του Victoria’s Secret”

“Αυτό που με κινητοποίησε να επιστρέψω πίσω ήταν το ήταν ήρθαν σε μένα και πραγματικά που απέδειξαν, στα παρασκήνια, πως η Victoria’s Secret έχει αλλάξει τόσο δραστικά“, είχε δηλώσει πριν από λίγο καιρό το μοντέλο για την απόφασή της να υποστηρίξει ξανά την εταιρεία εσωρούχων που στο παρελθόν προωθούσε την ανορεξία, ακόμα και τη χρήση ναρκωτικών, ανάμεσα στα μοντέλα.Ήταν πραγματικά σα να έπαιρνα τη δύναμή μου πίσω και να κατέχω τη δύναμη πάνω στο σώμα μου να απελευθερωθεί μέσα μου ξανά, είχε πει χαρακτηριστικά η Hadid, προσθέτοντας πως στο σετ ένιωσα ξανά δυνατή μέσα στα εσώρουχα, αντί να αισθάνομαι ότι το σώμα μου είναι μία μηχανή χρημάτων“.

Η Bella Hadid είχε περπατήσει για brand το 2016, το 2017 και το 2018, ενώ στις αρχές του 2020 αποφάσισε να κόψει τις επαφές, συμμετέχοντας στο μποϊκοτάζ και υποστηρίζοντας κι άλλα μοντέλα της Victoria’s Secret, τα οποία ξεσκέπασαν το τι πραγματικά συνέβαινε πίσω από τις κάμερες. 

Πηγή: Madame Figaro Gr

Φωτογραφία: EPA

Διάβασε ακόμη