Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου, 2022

Vegan δίαιτα: Πλάνο 7 ημερών

Βασίζεται στη κετογονική διατροφή.

Ενδεικτικό πλάνο 7 ημερών

Δευτέρα

Πρωινό: Κρέμα με 1/3 φλ. γάλα καρύδας, 1/3 φλ. νερό, 2 κ.σ. σπόρους chia, 2 κ.σ. σπόρους κάνναβης, 2 κ.σ. πρωτεΐνη αρακά

Μεσημεριανό: Ανάμεικτη πράσινη σαλάτα με σπόρους κάνναβης, κολοκυθόσπορους, καρύδια πεκάν, ελαιόλαδο, βιολογικό μηλόξιδο, αβοκάντο και διατροφική μαγιά

Βραδινό: Τόφου με ζυμαρικά shirataki και vegan πέστο με καρύδια πεκάν και διατροφική μαγιά + 1 τετράγωνο σοκολάτα με 95% κακάο

Τρίτη

Πρωινό: Smoothie με 1 φλ. γάλα αμυγδάλου, 4 κ.σ. πρωτεΐνη αρακά, 1/4 αβοκάντο, 1/4 φλ. φράουλες

Μεσημεριανό: Ανάμεικτη πράσινη σαλάτα με σπόρους κάνναβης, κολοκυθόσπορους, ξινολάχανο και ντρέσινγκ με ταχίνι και διατροφική μαγιά

Βραδινό: Τέμπε ψητό με ψητά λαχανικά (μανιτάρια, πιπεριές, μπρόκολο, κουνουπίδι) και αβοκάντο + 1 τετράγωνο σοκολάτα με 95% κακάο

Τετάρτη

Πρωινό: Κρέμα με 1/3 φλ. γάλα καρύδας, 1/3 φλ. νερό, 2 κ.σ. σπόρους chia, 2 κ.σ. σπόρους κάνναβης, 2 κ.σ. πρωτεΐνη αρακά

Μεσημεριανό: Σαλάτα με baby σπανάκι, αγγούρι, σπόρους κάνναβης, κολοκυθόσπορους, μαϊντανό, ελαιόλαδο, βιολογικό μηλόξιδο, αβοκάντο και διατροφική μαγιά

Βραδινό: Τραγανό τόφου ψητό με ρύζι κουνουπιδιού με μια συνοδευτική πράσινη σαλάτα + 1 τετράγωνο σοκολάτα με 95% κακάο

Πέμπτη

Πρωινό: Smoothie με 1 φλ. γάλα αμυγδάλου, 4 κ.σ. πρωτεΐνη αρακά, 1 κ.σ. σπιρουλίνα, 2 κ.γ. κακάο, λίγη υγρή στέβια, 1/4 αβοκάντο

Μεσημεριανό: Ανάμεικτη πράσινη σαλάτα με σπόρους κάνναβης, κολοκυθόσπορους, καρύδια πεκάν, ελαιόλαδο, βιολογικό μηλόξιδο, αβοκάντο και διατροφική μαγιά

Βραδινό: Τέμπε ψητό με coconut aminos (σάλτσα παρόμοια με τη σόγια σος), πράσινα φασολάκια στον ατμό και ρύζι κουνουπιδιού + 1 τετράγωνο σοκολάτα με 95% κακάο

Παρασκευή

Πρωινό: Κρέμα με 1/3 φλ. γάλα καρύδας, 1/3 φλ. νερό, 2 κ.σ. σπόρους chia, 2 κ.σ. σπόρους κάνναβης, 2 κ.σ. τριμμένη καρύδα, 2 κ.σ. πρωτεΐνη αρακά

Μεσημεριανό: Σαλάτα με baby σπανάκι, αγγούρι, σπόρους κάνναβης, κολοκυθόσπορους, μαϊντανό, ελαιόλαδο, βιολογικό μηλόξιδο, αβοκάντο και διατροφική μαγιά

Βραδινό: Vegan πίτσα με βάση από κουνουπίδι, λιναρόσπορο και διατροφική μαγιά με vegan πέστο, μανιτάρια, πιπεριές και τόφου + 1 τετράγωνο σοκολάτα με 95% κακάο

Σάββατο

Πρωινό: Κρέμα με 1 φλ. γάλα αμυγδάλου, 2 κ.σ. σπόρους chia, 4 κ.σ. πρωτεΐνη αρακά, 1/4 αβοκάντο

Μεσημεριανό: Ανάμεικτη πράσινη σαλάτα με σπόρους κάνναβης, κολοκυθόσπορους, ξινολάχανο και ντρέσινγκ με ταχίνι και διατροφική μαγιά

Βραδινό: Τέμπε ψητό με coconut aminos με ρύζι κουνουπιδιού και μπρόκολο στον ατμό πασπαλισμένο με σουσάμι + 1 τετράγωνο σοκολάτα με 95% κακάο

Κυριακή

Πρωινό: Smoothie με 1 φλ. γάλα αμυγδάλου, 4 κ.σ. πρωτεΐνη αρακά, 1 κ.σ. σπιρουλίνα, 2 κ.γ. κακάο, λίγη υγρή στέβια, 1/4 αβοκάντο

Μεσημεριανό: Ανάμεικτη πράσινη σαλάτα με σπόρους κάνναβης, κολοκυθόσπορους, καρύδια πεκάν, ελαιόλαδο, βιολογικό μηλόξιδο, αβοκάντο και διατροφική μαγιά

Βραδινό: Τόφου σκραμπλ με κουρκουμά, μανιτάρια, πιπεριές, κολοκυθάκια, διατροφική μαγιά και αβοκάντο

Σημειώσεις · Εκτός από τα τρόφιμα όπου αναφέρεται συγκεκριμένη ποσότητα, μπορείς να φας όσο θέλεις από τα υπόλοιπα.

  • Εάν κάνεις τη vegan keto με σκοπό να χάσεις βάρος, δεν θα πρέπει να τρως ενδιάμεσα σνακ. Ωστόσο, αν θέλεις κάτι παραπάνω, μπορείς μαζί με τη σοκολάτα να προσθέσεις 3 φράουλες.

Πηγή: Μadame Figaro

Διάβασε ακόμη