Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου, 2022

Τι να προσέξεις εάν γυμνάζεσαι έξω στο κρύο

Έξυπνα tips για να αντιμετωπίσεις το κρύο και να αποφύγεις τους τραυματισμούς.

Αν ανήκεις στην κατηγορία των γυναικών που τώρα με το lockdown κάνουν μόνες τους γυμναστική έξω στο πάρκο, πιο κάτω θα μάθεις τι πρέπει να προσέξεις.

Ντύσου σε στρώσεις

- Advertisement -

Βάλε πολλά λεπτά ρούτχα, το ένα πάνω από το άλλο (π.χ. φανελάκι, μπλούζα, ζακέτα, μπουφάν). Έτσι, θα μπορείς καθώς το σώμα σου αρχίζει να ζεσταίνεται από την άσκηση να αφαιρείς στρώματα ώστε να νιώθεις πιο άνετη.

Διάλεξε ρούχα από υφάσματα που “αναπνέουν”

Ακόμα και στο κρύο όταν γυμνάζεσαι είναι αναμενόμενο να ιδρώσεις. Εάν όμως ο ιδρώτας μείνει πάνω στο δέρμα σου θα αρχίσεις να κρυώνεις ακόμα περισσότερο. Γι’ αυτό είναι σημαντικό τα ρούχα σου να είναι από υλικό που διώχνει τον ιδρώτα, όπως όσα είναι κατασκευασμένα από μείγμα μαλλιού με μετάξι, το Gore-Tex κ.λπ.

- Advertisement -

Δες το δελτίο καιρού

Όσο φανατική της άσκησης κι αν είσαι, προφανώς δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάθεις υποθερμία ή να υποστείς κάποιο τραυματισμό. Τις μέρες που έχει υπερβολικά χαμηλή θερμοκρασία, καλό είναι να περιοριστείς στο σαλόνι σου.

Ξεκίνα συντηρητικά

Εάν δεν είσαι βετεράνος της χειμερινής προπόνησης, μην το παρακάνεις. Ξεκίνα με το μισό χρόνο ή τη μισή απόσταση που κάνεις συνήθως και προοδευτικά, μπορείς να αυξάνεις τη διάρκεια και την απόσταση και να εντείνεις το ρυθμό σου.

Πηγή: Madame Figaro

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη