Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου, 2022

Τι είναι αυτό που επηρεάζει πιο πολύ τον ύπνο σου; Και δεν είναι η οθόνη του κινητού

Οι ειδικοί απαντούν…

Οι άνθρωποι που πάσχουν από διαταραχές ύπνου είναι πολλοί ενώ τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες μελέτες, για το τι επηρεάζει τη νυχτερινή ξεκούραση, έχουν δει το φως της δημοσιότητας. Η έρευνα για τις επιβλαβείς συνήθειες, έδειξε πως πρέπει να περιορίσεις την χρήση της τεχνολογίας πριν ξαπλώσεις στο κρεβάτι σου.

Η οθόνη του κινητού τηλεφώνου μόνο καλό δεν σου κάνει στον βραδινό ύπνο. Ωστόσο σύμφωνα με τους ειδικούς υπάρχει κάτι που επηρεάζει πιο πολύ από οτιδήποτε τον ύπνο και αφορά κυρίως αυτούς που βρίσκονται σε μια σχέση.

Διάβασε ακόμη – Sleep divorce: Μήπως πρέπει να κοιμάστε χωριστά;

Οι συζητήσεις που χαρακτηρίζονται από συναισθηματική ένταση είναι ό,τι χειρότερο όχι μόνο για τη γενικότερη ψυχολογία σου αλλά και για την ξεκούρασή σου. Μετά από μια τέτοια συζήτηση αδυνατείς να κοιμηθείς ήρεμα καθώς τα συναισθήματα και οι σκέψεις σου είναι έντονα και δυσάρεστα (θλίψη, θυμός κτλ). Για το λόγο αυτό απέφυγε να συζητάς με τον σύντροφό σου αυτά που σε απασχολούν πριν τον ύπνο. Προτίμησε μια άλλη ώρα της ημέρας.

Διάβασε ακόμη – 6 σημάδια που δείχνουν πως δεν κοιμάσαι καλά

Τέλος όσον αφορά το τι πρέπει να κάνεις για να κοιμηθείς και να νιώσεις πραγματικά ξεκούραστη, οι ειδικοί προτείνουν μια ώρα καθημερινής προετοιμασίας πριν τον ύπνο. Αφιέρωσε λοιπόν 20 λεπτά στο να κλείσεις το πρόγραμμα της μέρας σου, διευθετώντας τις όποιες εκκρεμότητες, 20 λεπτά στην υγιεινή σου (ντεμακιγιάζ, βούρτσισμα δοντιών) και 20 λεπτά στη χαλάρωση του σώματος (διαλογισμός, ασκήσεις χαλάρωσης μυών).

Πηγή: madamefigaro.gr

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη