Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci ρίχνει μια κλεφτή ματιά στη ζωή των μοντέλων

Για πρώτη φορά, τα μοντέλα κλήθηκαν αντί να ποζάρουν μπροστά στο φακό, να εντάξουν τα ρούχα της συλλογής στην καθημερινότητά τους και να φωτογραφηθούν μόνα τους.

Στο σόου για την παρουσίαση της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020-2021 του οίκου Gucci, οι θεατές είχαν κληθεί να σηκωθούν από τις θέσεις στους και να παρακολουθήσουν τι γίνεται στο backstage, πίσω από τις βαριές κουρτίνες που το χώριζαν από το catwalk.

Στην διαφημιστική καμπάνια για την ίδια συλλογή, ο Alessandro Michele ακολουθεί την ίδια “ανάποδη” διαδικασία: Ο καλλιτεχνικός διευθυντής ζήτησε από τα μοντέλα να διαμορφώσουν την καμπάνια, εξερευνώντας περαιτέρω την ιδέα ότι κοιτάζοντας τα πράγματα από μια άλλη οπτική, διαμορφώνονται καινούριες δυνατότητες.

Έτσι, το μόνο που δόθηκε στα μοντέλα ήταν ένα σύντομο brief και η προτροπή να ενσωματώσουν τα κομμάτια της νέας συλλογής στην καθημερινότητά τους και στους προσωπικούς χώρους τους και να φωτογραφήσουν μόνα τους τα στιγμιότυπα από τη ζωή τους.

Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά από πορτρέτα γεμάτα ειλικρίνεια που δίνουν στην καμπάνια έναν βαθύ προσωπικό χαρακτήρα.

Σ’ αυτές τις απολύτως αληθινές εικόνες, το σπίτι κάθε μοντέλου μετατρέπεται σε ένα δημιουργικό εργαστήριο όπου οι κάτοικοι διασκεδάζουν και πειραματίζονται και γίνονται φωτογράφοι, παραγωγοί, σκηνογράφοι και αφηγητές.

Διάβασε ακόμη