Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου, 2022

4 (κακές) συνήθειες υγείας

Είναι επικίνδυνες και μπορεί να σε βλάψουν.

Πολλές φορές για να εξοικονομήσεις χρόνο καταλήγεις να βρίσκεις κάποιες εύκολες λύσεις οι οποίες ωστόσο κάνουν κακό στην υγεία σου. Μάθε ποιες είναι αυτές και πώς να τις αλλάξεις.

  • Μην χρησιμοποιείς μεγαλύτερο ταμπόν

Γιατί δεν πρέπει: Τα ταμπόν μέγιστης απορρόφησης, που χρησιμοποιούνται για ελαφριά ροή, ή αυτά που φοριούνται όταν η περίοδος πλησιάζει “για παν ενδεχόμενο” μπορεί να αλλάξουν τη φυσιολογική ισορροπία του κόλπου και να αυξήσουν τον κίνδυνο κολπικής μόλυνσης.

Απλή λύση: Φόρα μια απορροφητική λεπτή σερβιέτα όταν πλησιάζει η περίοδος και αργότερα κατά τη διάρκειά της, όταν η απώλεια αίματος είναι μικρή. Άλλαζε τα ταμπόν κάθε 3-4 ώρες την ημέρα και κάθε 8 ώρες τη νύχτα για να μειώσεις τον κίνδυνο μόλυνσης. Σε έρευνες υποστηρίζεται ότι η απορροφητικότητα του ταμπόν είναι παράγοντας συνδρόμου τοξικού σοκ, μια ενδεχομένως θανατηφόρα αλλά εξαιρετικά σπάνια βακτηριακή μόλυνση.

  • Δεν στεγνώνεις καλά τα χέρια σου όταν πας στην τουαλέτα

Γιατί πρέπει: Τα υγρά χέρια ελκύουν μέχρι και 1.000 φορές περισσότερα βακτήρια από τα στεγνά. Τα μικρόβια αυτά βοηθούν στην εξάπλωση των κρυολογημάτων και της γρίπης, ενώ ευνοούν τις τροφικές δηλητηριάσεις.

Απλή λύση: Οι έρευνες δείχνουν ότι επειδή στους στεγνωτήρες απαιτείται περισσότερη ώρα για να στεγνώσεις τα χέρια σου, το πιο πιθανό είναι να φύγεις με βρεγμένα χέρια. Στέγνωσέ τα σε χειροπετσέτα και χρησιμοποίησέ την επίσης για να μην ακουμπήσεις το πόμολο όταν βγαίνεις από την τουαλέτα.

  • Τρως όρθια

Γιατί δεν πρέπει: Εάν δεν έχεις χρόνο να καθίσεις στο τραπέζι, τρως γρήγορα το φαγητό, ενέργεια επιβλαβής για την πέψη σου. Η κατάποση μεγάλων μπουκιών φαγητού πολύ γρήγορα μπορεί να προκαλέσει σπασμούς στον οισοφάγο.

Απλή λύση: Βρες χρόνο για να καθίσεις και να φας, αλλά όχι μπροστά στην τηλεόραση. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Georgia State University κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν έτσι κατανάλωναν κατά μέσον όρο 137 περισσότερες θερμίδες κάθε μέρα.

  • Χρησιμοποιείς μόνο στοματικό διάλυμα αντί να πλύνεις τα δόντια σου

Γιατί δεν πρέπει: Τα στοματικά διαλύματα βοηθούν στο φρεσκάρισμα της αναπνοής, αλλά δε σκοτώνουν τα μικρόβια, ούτε απομακρύνουν την οδοντική πλάκα, που παίζει σημαντικό ρόλο στην τερηδόνα και την ουλίτιδα. Είναι σαν να πλένεις το αυτοκίνητο μόνο με το λάστιχο. Η βρομιά θα συνεχίσει να συσσωρεύεται και κινδυνεύεις να χαλάσεις το σκελετό του αυτοκινήτου.

Απλή λύση: Πλύνε τα δόντια σου δύο φορές την ημέρα για 2 λεπτά, πριν από τα γεύματα. Τα σάκχαρα στις τροφές αντιδρούν με την πλάκα και δημιουργούν οξέα, που φθείρουν το σμάλτο των δοντιών. Το βούρτσισμα μετά το φαγητό μπορεί να διαβρώσει τα δόντια. Αντίθετα, το βούρτσισμα πριν από τα γεύματα θα τα επικαλύψει με φθόριο και θα εμποδίσει τη διάβρωση.

Πηγή: Madame Figaro

Φωτογραφία: Unsplash

 

Διάβασε ακόμη