Δευτέρα, 8 Αυγούστου, 2022

Self-Love: Το κλειδί για να βρεις την ευτυχία

Τι σημαίνει Selflove τι μπορεί να κάνει η αυτοαγάπη;

Σίγουρα έχεις ακούσεις τους όρους εις “self-care”, “self-love” και “αυτοαγάπη”. Πρόκειται για ένα νέο trend, που όμως, όταν ανακαλύψεις τα οφέλη του, θα ευχόσουν να το γνώριζες από πάντα!

Όπως εξηγεί η Ασπασία Κουμλή-Wood που έχει εργαστεί ως life coach τόσο στο Λος Άντζελες όσο και στην Ελλάδα, η αυτοαγάπη είναι απαραίτητη στις γυναίκες καθώς, λόγω του ότι είμαστε multitaskers –μαμάδες, επαγγελματίες, σύντροφοι, κόρες, και άλλα πολλά–, φτάνουμε συχνά στο σημείο να νιώθουμε πως δεν έχουμε την ενέργεια να αντεπεξέλθουμε σε όλα. Τότε είναι που πρέπει να δώσουμε μια ώθηση στον εαυτό μας, δείχνοντάς του πως τον αγαπάμε

Όπως εξηγεί η Ασπασία Κουμλή-Wood μπορούμε όλοι να ζήσουμε μια πιο ήρεμη και παράλληλα επιτυχημένη ζωή αρκεί κάθε μέρα να κάνουμε μερικά απλά πράγματα:

Ξεκίνα τη μέρα σου σωστά

“Με το που ανοίγεις τα μάτια σου το πρωί, φρόντιζε να δώσεις το οξυγόνο πρώτα σε σένα, ώστε μετά να μπορείς να προσφέρεις και στους άλλους και να πετύχεις όλα αυτά που έχεις να κάνεις μέσα στην ημέρα”, λέει η ειδικός. Αφιέρωσε στον εαυτό σου τα πρώτα λεπτά του πρωινού σου. Σκέψου ή ονειρέψου πώς θα επιθυμούσες να είναι η μέρα σου, τι θα ήθελες να καταφέρεις και πώς να αισθάνεσαι όταν ξαπλώσεις πάλι το βράδυ. Αυτός είναι ο τρόπος για να πάρεις με το “καλημέρα” τον έλεγχο της ζωής σου.

“Διαφορετικά, είναι σαν να μπαίνουν όλα στον αυτόματο πιλότο, κι εσύ να πηγαινοέρχεσαι στη ζωή σου σαν ρομπότ, έχοντας ξεχάσει τον εαυτό σου, τους στόχους και τους λόγους για τους οποίους θέλεις να ξυπνάς το πρωί”, συμβουλεύει η κυρία Κουμλή-Wood. Και, προς Θεού, μην ανοίξεις αμέσως μόλις σηκωθείς από το κρεβάτι το κινητό. Πάρε τρεις βαθιές αναπνοές και προσπάθησε να κάνεις μια θετική σκέψη. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι μεγάλο, μπορείς να σκεφτείς, για παράδειγμα, πόσο μαλακό είναι το μαξιλάρι σου. Ή κάτι που έγινε στο παρελθόν και σε έκανε χαρούμενη ή που θέλεις πολύ να συμβεί στο μέλλον.

Βάλε την άσκηση στη ζωή σου

Χρειάζεσαι μόνο 30 λεπτά κάθε μέρα. Μπορείς να περπατήσεις ή να πας στο γυμναστήριο, οτιδήποτε σε ευχαριστεί και κάνει τους σφυγμούς σου να ανεβαίνουν. Είναι ο καλύτερος τρόπος να διώξεις το στρες, ενώ δρα θεραπευτικά όχι μόνο για το σώμα, αλλά και για το πνεύμα και την ψυχολογία.

Σκέψου θετικά

Για να κρατάς τη διάθεσή σου ψηλά, βρες μια θετική σκέψη στην οποία θα επανέρχεσαι τακτικά. Για να μην το ξεχάσεις, βάλε υπενθύμιση στο κινητό σου τρεις φορές μέσα στην ημέρα και κάνε αυτήν τη σκέψη για 17-30 δευτερόλεπτα. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεις την ενέργειά σου και διατηρείς την καλή σου διάθεση.

Κλείσε το κινητό

Ή, τουλάχιστον, άφησέ το κάπου μακριά από το κρεβάτι σου πριν ξαπλώσεις. Δυστυχώς τα social media που ίσως χαζεύεις λίγο πριν κοιμηθείς δεν σε αφήνουν να έρθεις σε επαφή με τον εαυτό σου. Κάποιες στιγμές πρέπει να είμαστε και λίγο εσωστρεφείς. Επικεντρώσου, λοιπόν, στον εαυτό σου για λίγα λεπτά, κλείσε τα μάτια και σκέψου 5-10 εικόνες που σε κάνουν να νιώθεις καλά.

Τα self-love tips των celebrities

Oprah Winfrey

Τι κάνουν οι διάσημες για να δείξουν αγάπη προς τον εαυτό τους.”Πολύ συχνά ρωτάω τον εαυτό μου τι πρέπει να κάνω για να φτάσω εκεί που θέλω;”, λέει η πιο επιτυχημένη γυναίκα των media στην Αμερική. “Πώς θα δημιουργήσω τη ζωή που θέλω; Πρέπει να βρίσκεις καθημερινά έστω και 5 λεπτά, να κάνεις αυτές τις ερωτήσεις, να δίνεις credits στον εαυτό σου για αυτά που έχεις καταφέρει και να ξέρεις πως προχωράς”.

Maria Menounos

“Καθημερινά, λίγο πριν κοιμηθώ, ευχαριστώ το σύμπαν για όλα τα μικρά θετικά που μου συνέβησαν μέσα στην ημέρα“, λέει η ελληνικής καταγωγής παρουσιάστρια. Επιπλέον, κάθε μέρα γράφει σε ένα χαρτί κάτι που έγινε μέσα στην ημέρα και για το οποίο είναι ευγνώμων, αλλά και μια ευχή για την επομένη. Στη συνέχεια διπλώνει αυτά τα χαρτάκια και τα βάζει σε ένα κουτί πάνω στο γραφείο της.

Alicia Keys

H τραγουδίστρια αφιερώνει καθημερινά στον εαυτό της 15 έως 40 λεπτά, συνήθως κάνοντας διαλογισμό. Όπως δηλώνει η ίδια, βρίσκει μεγάλη διαφορά στις αποφάσεις και τις επιλογές που κάνει όταν είναι ήρεμη.

Gisele Bündchen

“Αφού οργανώσω το πρόγραμμα της οικογένειας, φροντίζω να βάλω στην ατζέντα μου λίγο χρόνο αφιερωμένο μόνο σε μένα, για να μπορώ να γεμίζω ενέργεια”, λέει το top model. “Είχα παρατηρήσει ότι, όταν νιώθω πιεσμένη, έχω την τάση να κρατάω την αναπνοή μου. Έπρεπε, λοιπόν, να μάθω να σταματάω, να χαλαρώνω και να παίρνω βαθιές ανάσες. Με αυτό τον τρόπο, νιώθω αμέσως πως βλέπω τα πράγματα πιο καθαρά και μπορώ να αντιμετωπίσω το οτιδήποτε πιο αποτελεσματικά”.

Πηγή: Madame Figaro

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη