Τρίτη, 21 Μαΐου, 2024

Πρωινό: 3 tips που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Το καταλληλότερο πρόγευμα που θα γίνει σύμμαχος της σιλουέτας σου.

Όλοι λένε πως είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας  και φυσικά επιβεβαιώνεται από έρευνες. Μελέτη 12 εβδομάδων έδειξε πως όσοι συμμετέχοντες έτρωγαν τη μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού στο πρωινό, είχαν περισσότερες πιθανότητες να χάσουν βάρος και να μειώσουν τους πόντους γύρω από τη μέση τους, σε σχέση με εκείνους που προτιμούσαν να τρώνε περισσότερο το βράδυ.

Εκτός των άλλων, το πρωινό γεύμα κάνει καλό και στην συνολική υγεία. Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Σε πρόσφατη μελέτη φάνηκε πως όσοι τρώγανε πρωινό επηρεάζονταν με τέτοιο τρόπο που μπορούσαν να βοηθήσουν στην πρόληψη ενάντια στο διαβήτη και σε άλλες χρόνιες ασθένειες.

Τρεις έξυπνες (πρωινές) κινήσεις που θα βοηθήσουν στη δίαιτα:

 1. Φάε μόλις ξυπνήσεις

Όσο νωρίτερα καταναλώσεις το πρωινό σου, τόσο νωρίτερα θα ενεργοποιηθεί και ο μεταβολισμός σου. Βεβαιώσου πως θα φας πρωινό, μέσα στα 30-60 λεπτά, αφού ξυπνήσεις. Αν δεν είσαι πρωινός τύπος ή βιάζεσαι, δοκίμασε ένα γρήγορο smoothie που θα σε γεμίσει ενέργεια.

2. Πρόσθεσε βρόμη

Σύμφωνα με μία πρόσφατη μελέτη, όσοι έτρωγαν ένα μπολ με βρόμη για πρωινό, περιέγραφαν τους εαυτούς τους λιγότερο πεινασμένους και περισσότερο χορτάτους, σε σύγκριση με εκείνους που κατανάλωναν την ίδια ποσότητα θερμίδων με απλά δημητριακά. Ένα πρωινό υψηλής περιεκτικότητας σε ανθεκτικό άμυλο μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις χορτάτη καίγοντας περισσότερες θερμίδες, δεδομένου ότι ωθεί το σώμα να χρησιμοποιεί λίπος για ενέργεια. Η βρόμη, αλλά και οι μπανάνες περιέχουν αυτό το συστατικό.

3. Τα αυγά σου και τα μάτια σου

Τρώγοντας δύο αυγά το πρωί μπορεί να οδηγηθείς σε αποτελεσματική απώλεια βάρους, αφού η υψηλή περιεκτικότητα τους σε πρωτεΐνη θα σε κρατήσει χορτάτη για περισσότερη ώρα.

Πηγή: Madame Figaro

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη