Τρίτη, 7 Δεκεμβρίου, 2021

Κολλαγόνο: Ο σύμμαχος σου από το πρωί ως το βράδυ

Η αισθητικός και δημιουργός του Beauty Touch by Elena Milidoni σου προτείνει 4 τρόπους για να εντάξεις το κολλαγόνο στη ρουτίνα σου.

Θέλεις δυνατά νύχια, πυκνά μαλλιά και σφριγηλό δέρμα; Τότε σίγουρα χρειάζεσαι κολλαγόνο! Γνωρίζεις όμως  ότι το κολλαγόνο δεν είναι μόνο απαραίτητο για την ρουτίνα ομορφιάς σας, αλλά παρέχει και σημαντικά οφέλη σε ολόκληρο το σώμα σου; Το κολλαγόνο μπορεί να σου χαρίσει ευεξία από τη στιγμή που θα ξυπνήσεις μέχρι αργά το βράδυ πριν ξαπλώσεις.

Σου έχουμε 4 εύκολους και αποτελεσματικούς τρόπους να προσθέσεις το κολλαγόνο στην καθημερινότητά σου.  Πρώτα όμως ας γνωρίσουμε τι είναι το κολλαγόνο.

Διάβασε ακόμη – Body skincare: Συμβουλές για βαθιά ενυδάτωση του σώματος

Το κολλαγόνο είναι μια πρωτεΐνη που αποτελείται από αμινοξέα τα οποία με τη σειρά τους έχουν κατασκευαστεί από μόρια άνθρακα, οξυγόνου και υδρογόνου. Το κολλαγόνο περιέχει συγκεκριμένα αμινοξέα: Γλυκίνη, προλίνα, υδροξυπρολίνη και αργινίνη. Ο άνθρωπος, θα λέγαμε πως είναι ένα μεγάλο “μπουκάλι” κολλαγόνου. Και ο λόγος είναι γιατί το κολλαγόνο αντιπροσωπεύει το 30% του συνόλου της πρωτεΐνης του σώματος και πάνω από το 70% της πρωτεΐνης που συνθέτει το δέρμα και όχι μόνο! Το κολλαγόνο είναι επίσης παρών σε όλους τους μυικούς ιστούς, τα αιμοφόρα αγγεία, την καρδία, και άλλα. Τέλος, το κολλαγόνο είναι το κύριο συστατικό για τα μαλλιά και τα νύχια!

Γιατί το χρειάζεσαι:

Το κολλαγόνο αν και είναι μια απαραίτητη πρωτεΐνη του οργανισμού δυστυχώς, μειώνεται αισθητά με το πέρασμα των χρόνων, ειδικά μετά τα 35, παίρνοντας μαζί του τη φρεσκάδα και τη νεανική σου όψη. Τα πρώτα σημάδια από τη μείωση κολλαγόνου στον οργανισμό γίνονται αισθητά στο δέρμα, τις αρθρώσεις, τα μαλλιά, τα νύχια και τα οστά, ενώ είναι κυρίως φανερά στις γυναίκες.

Πότε είναι καλύτερα να το χρησιμοποιώ;

  1. Το πρωί για λαμπερή επιδερμίδα. Το κολλαγόνο είναι ένα από τα πρωταρχικά δομικά στοιχεία του δέρματος και τα συμπληρώματα κολλαγόνου έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλουν στη βελτίωση της ελαστικότητας του δέρματος, στη μείωση των ρυτίδων και μπορεί ακόμη και να προστατεύει από τις επιπτώσεις της γήρανσης του ηλιακού φωτός.
  2. Μετά την προπόνηση για υγιείς μύες και αρθρώσεις. Οι διατροφολόγοι συνιστούν ένα πλούσιο σε πρωτεΐνες σνακ μετά από μια προπόνηση για να βοηθήσουν τους μυς και τις αρθρώσεις να ανακάμψουν. Το κολλαγόνο όχι μόνο αποτελεί μια καλή πηγή πρωτεΐνης αλλά συγκεκριμένα το υδρολυμένο κολλαγόνο έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλει στην μείωση των φλεγμονών ενώ παράλληλα μειώνει τον πόνο στις αρθρώσεις.
  3. Πριν από τα γεύματα για καλή εντερική υγεία. Το κολλαγόνο βοηθά στη διάσπαση των πρωτεϊνών και βοηθά στην αναδόμηση των ιστών του εντέρου ώστε να μην διαρρέουν τοξίνες στο σώμα. Παράλληλα ενισχύει την απορρόφηση νερού διευκολύνοντας τη ροή στο έντερο. Η γλυκίνη που περιέχεται στο κολλαγόνο μειώνει τις βλάβες στο συκώτι.
  4. Πριν κοιμηθείς για ξεκούραστο ύπνο. Η γλυκίνη στο κολλαγόνο είναι επίσης πολύ χρήσιμη όταν πας για ύπνο! Μελέτες δείχνουν ότι η λήψη 3 γραμμαρίων γλυκίνης (που βρίσκεται σε 20 γραμμάρια κολλαγόνου) πριν πέσουμε για ύπνο βελτιώνει κατά πολύ την ποιότητα του.

Ευχαριστίες στην αισθητικό και δημιουργό του Beauty Touch by Elena Milidoni, Instagram@beautytouch_elenamilidoni, FacebookBeauty Touch by Elena Milidoni, τηλ. 22 777702, email[email protected]

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη