Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου, 2023

Η δημόσια απολογία του οίκου Balenciaga για την αμφιλεγόμενη καμπάνια με παιδιά

Ο οίκος κατηγορείται για σεξουαλικοποίηση ανηλίκων στην καμπάνια του – video από τους καταναλωτές που καταστρέφουν τα Βalenciaga κομμάτια που έχουν αγοράσει.

Λίγες μέρες μετά το λανσάρισμα της καμπάνιας του οίκου Balenciaga που συνόδευε το λανσάρισμα της παιδική της σειράς στο Balenciaga Gift Shop (την οποία κατέβασαν), το δημοφιλές luxury brand κατηγορείται έντονα για σεξουαλικοποίηση ανηλίκων καθώς η καμπάνια περιελάμβανε δυο φωτογραφίες όπου μικρά κορίτσια εμφανίζονται να κρατούν μία τσάντα – αρκουδάκι η οποία είναι διακοσμημένη με BDSM (σοδομαζοχιστικό) εξοπλισμό. Ο οίκος απέσυρε τις φωτογραφίες πίσω από τις οποίες πολλοί ήταν αυτοί που είδαν έμμεση προώθηση της παιδικής πορνογραφίας, ενώ προχώρησε και σε δημόσια ανακοίνωση καθώς στην επιφάνεια ήρθε και άλλη ενοχλητική αστοχία στην καμπάνια για τη συλλογή Spring 2023: σε μία από τις λήψεις εντοπίστηκε αντίγραφο από έγγραφο του Αρείου Πάγου (των Η.Π.Α) που αφορούσε υπόθεση που σχετίζεται με τους νόμους περί παιδικής πορνογραφίας.

Διάβασε ακόμη – Kim Kardashian: Η αντίδραση της για την προκλητική καμπάνια του Balenciaga στον οποίο είναι πρέσβειρα

Η απολογία  του Balenciaga

“Θα θέλαμε να απευθυνθούμε στην αντιπαράθεση που περιβάλλει τις πρόσφατες καμπάνιες μας. Καταδικάζουμε με κάθε τρόπο την παιδική κακοποίηση. Δεν ήταν ποτέ πρόθεσή μας να την συμπεριλάβουμε στο αφήγημά μας”, ξεκινάει η απολογία του οίκου, η οποία αναρτήθηκε στο Instagram τη Δευτέρα 28/ 11 το απόγευμα. Και συνεχίζει:”Οι δυο διαφορετικές καμπάνιες που είναι υπό αμφισβήτηση αντανακλούν μία σειρά από σοβαρά λάθη για τα οποία ο Balenciaga αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη.”

Για την πρώτη καμπάνια, με τα παιδιά, ο οίκος αναφέρει στη δήλωσή του ότι “τα παιδιά και οι λούτρινες τσάντες – αρκουδάκι διακοσμημένες με outfits που πολλοί θεώρησαν ότι εμπνέεται από το BDSM δεν θα έπρεπε να φωτογραφηθούν μαζί. Ήταν μία λάθος επιλογή από τον Balenciaga σε συνδυασμό με την αποτυχία μας να αξιολογήσουμε και να τσεκάρουμε τις εικόνες. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στον οίκο”.

Για τη δεύτερη καμπάνια, που απευθύνεται στη συλλογή Spring 2023, η ανακοίνωση αναφέρει ότι το έγγραφο που απεικονίζεται σε μία από τις λήψεις και αφορά υπόθεση παιδικής πορνογραφίας “προήλθε – μαζί με άλλα props για τη φωτογράφιση- από τρίτα μέλη, τα οποία υποστήριξαν ότι είναι πλαστά επιχειρηματικά έγγραφα”. Τελικά, τα έγγραφα, θα πει ο οίκος, αποδείχτηκε ότι ήταν πραγματικά νομικά χαρτιά τα οποία πιθανότατα προήλθαν από κάποια κινηματογράφηση δραματικής σειράς, ενώ και σ’ αυτή την περίπτωση ο Balenciaga δηλώνει ότι αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη “για την έλλειψη ελέγχου και επίβλεψης των εγγράφων που φιλοξενήθηκαν στο σκηνικό”.

Κι ενώ συνεχίζονται οι εξωτερικές και εσωτερικές διαδικασίες ελέγχου για το πώς ακριβώς προέκυψαν αυτά τα λάθη, ο Balenciaga ανακοίνωσε ότι αναλαμβάνει άμεσα δράση σε σχέση με α.) την αναθεώρηση του οργανισμού και τον τρόπο που εργάζεται, β.) με τους τρόπους αξιολόγησης και ελέγχου της δημιουργικής διαδικασίας ώστε να αποφευχθούν παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον και γ.) τη συνεργασία με οργανισμούς που ασχολούνται με την προστασία ανηλίκων και αντιμάχονται την παιδική κακοποίηση και εκμετάλλευση.

“Θέλουμε να μάθουμε από τα λάθη μας και να ανακαλύψουμε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να βοηθήσουμε. Επαναλαμβάνουμε τις ειλικρινείς απολογίες μας για την προσβολή που προκαλέσαμε και επεκτείνουμε τη συγγνώμη μας σε συνεργάτες και ταλέντα”, κλείνει η ανακοίνωση.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Page Six (@pagesix)

Ακολουθούν video από τους καταναλωτές του brand που καταστρέφουν τα κομμάτια που έχουν στην κατοχή τους:

@vivalapinkposh Used to love this brand but i do not and wil not support this !!!! #cancelbalenciaga #balenciaga #balenciagas #blackfriday #savethechildren ♬ Kai Cenat “I Don’t Care” – Club Remix – Corey Floca

@brianbrownstudio Bye bye @balenciaga It’s shocking to me that you can stand up to antisemitism (which I applaud you for), then turn around and release an ad campaign that sexualizes children and glamorizes the sexual abuse of them. You’re total trash #cancelbalenciaga #cancelbellahadid #trash #byebyebalenciaga ♬ Flying (Two AM Music Global) – Oliver Stutz

@theklineventure #duet with @jewliebuggg #balenciaga the rest of my Balenciaga will be tossed as soon as I get home #rip #boycottbalenciaga #childad #unacceptable #hollywood #pedoring #dont @kimkardashian @Ye ♬ original sound – FYP

Πηγή: harpersbazaar.gr

Φωτογραφία: instagram/ @pagesix

Διάβασε ακόμη