Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Η δεκάχρονη κόρη της Mariah Carey έκανε το ντεμπούτο της στο μόντελινγκ υποδυόμενη τη μαμά της

Η Monroe Cannon πρωταγωνιστεί σε καμπάνια ρούχων όπου υποδύεται τη διάσημη μαμά της.

Δεν γνωρίζουμε ακόμα εάν έχει κληρονομήσει το μοναδικό ταλέντο της μητέρας της στο τραγούδι, όμως η Monroe Cannon, η κόρη της Mariah Carey δείχνει πως έχει την ίδια λάμψη με τη διάσημη μαμά της στη νέα διαφημιστική καμπάνια για τα παιδικά ρούχα OshKosh B’Gosh.

Με αφορμή το rebranding της εταιρείας και με μήνυμα “Today is Someday” μικρά παιδιά παρουσιάζουν τη νέα back-to-school σειρά, υποδυόμενα μεγάλους θρύλους. Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια στοχεύει να ενθαρρύνει τις νέες γενιές να ονειρεύομαι με τόλμη το ποιοι θέλουν να γίνουν κάποια ημέρα στο μέλλον.

Στο διαφημιστικό της εταιρείας υποτίθεται πως βλέπουμε τη Mariah Carey, τον Muhammad Ali και τους Outkast σε μικρή ηλικία να μας μιλούν για το τι σκέφτονταν σε μικρή ηλικία. Και ποια θα ήταν καλύτερη για τον ρόλο της Carey από την ίδια την κόρη της;

Η 10χρονη Cannon, λοιπόν, υποδύεται τη μαμά της σε μικρή ηλικία και στην ουσία μας παρουσιάζει τις σκέψεις και τα όνειρα της Mariah Carey πολύ πριν γίνει γνωστή και καταφέρει να εμπνεύσει εκατομμύρια ανθρώπους με την καριέρα της. Και αυτός ήταν και ο στόχος της καμπάνιας, να εμπνεύσει νέα παιδιά να κυνηγήσουν τα όνειρά τους, μέχρι να γίνουν αυτό που πάντα επιθυμούσαν.

Διάβασε ακόμη – Hailie Jade Mathers: Πως είναι η κόρη του Eminem σήμερα σε ηλικία 25 ετών;

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη OshKosh B’gosh (@oshkoshkids)

Όπως δήλωσε και η ίδια η Mariah Carey σε δημόσια δήλωσή της, “ως μικρό κορίτσι ήμουν αποφασισμένη να πραγματοποιήσω τα όνειρά μου. Τώρα ως μητέρα, μου φέρνει τόση χαρά να βλέπω τα παιδιά μου να κάνουν πραγματικότητα και να αναπτύσσουν τα όνειρά που κρατούν στις καρδιές τους. Πραγματοποιήσαμε αυτή την καμπάνια επειδή αγαπάμε το μήνυμα της ενδυνάμωσης των παιδιών ώστε να ονειρεύονται με τόλμη και να χαράσσουν τη δική τους πορεία”.

Σύμφωνα με πληροφορίες, κάθε διαφημιστικό σποτ ήταν προσχεδιασμένο και δημιουργημένο για να αντιπροσωπεύει τις παιδικές εμπειρίες των ειδώλων που λαμβάνουν μέρος στην καμπάνια, παρουσιάζοντας συγχρόνως τα back-to-school ρούχα του brand.

Πηγή: Madame Figaro

Φωτογραφία: Instagram/@mariahcarey

Διάβασε ακόμη