Παρασκευή, 21 Ιουνίου, 2024

H 10λεπτη ρουτίνα ασκήσεων για να φανούν οι κοιλιακοί και να κάψουμε το κοιλιακό λίπος (βίντεο)

Στοχευμένες ασκήσεις κάτω κοιλιακών για την πιο προβληματική περιοχή της κοιλιάς που συγκεντρώνει το λίπος και προκαλεί το “σωσίβιο”.

Oι κάτω κοιλιακοί είναι μια από τις πιο προβληματικές περιοχές του σώματος, καθώς εκεί συγκεντρώνεται μεγάλο ποσοστό του περιττού λίπους με αποτέλεσμα το λεγόμενο “σωσίβιο”. Πώς να φανούν οι κοιλιακοί και να μειωθεί στο ελάχιστο το κοιλιακό λίπος;

Διάβασε ακόμη – Περπάτημα: Πώς να περπατάς για να πέσεις -1 νούμερο σε ένα μήνα

Στο παρακάτω 10λεπτο βίντεο θα βρεις ένα σύντομο σετ ασκήσεων που επικεντρώνεται στους κάτω κοιλιακούς και μπορείς να το βάλεις στην καθημερινή σου ρουτίνα για γρήγορα αποτελέσματα. Οι ασκήσεις δεν θα διασπάσουν το λίπος στην περιοχή αυτή, αλλά θα ενισχύσουν τη μυική δύναμη και μάζα με αποτέλεσμα τη γράμμωση και τη σύσφιξη της κοιλιάς.

Διάβασε ακόμη – 7 ρεαλιστικοί στόχοι γυμναστικής από τον Νικόλα Χριστίδη

Πώς να φανούν οι κοιλιακοί; 10λεπτη ρουτίνα ασκήσεων για να κάψουμε το κοιλιακό λίπος

Πηγή: shape.gr

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη