Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου, 2021

Emily in Paris: Πώς μπορείς να αποκτήσεις τα ρούχα των πρωταγωνιστριών

Το νέο online κατάστημα θα έχει και ελληνικό αέρα.

Από τον Οκτώβριο του 2020 μέχρι σήμερα, πολλές γυναίκες ξεκίνησαν να φορούν μπερέδες, σακάκια σε έντονο χρώμα όπως το φούξια, να έχουν θήκη κινητού που θυμίζει ρετρό κάμερα και μίνι φούστες. Η αιτία ήταν η πρεμιέρα της σειράς του NetflixEmily in Paris”, την οποία παρακολούθησαν περισσότεροι από 58 εκατομμύρια θεατές και μάλιστα από τον πρώτη μήνα που ανέβηκε στην streaming πλατφόρμα.

Διάβασε ακόμη – Scandi chic: 10 τρόποι να φορέσεις το τζιν παντελόνι όπως οι influencers της Σκανδιναβίας

Όπως έχει γίνει γνωστό, η δεύτερη σεζόν πρόκειται να ανέβει στο Netflix στις 22 Δεκεμβρίου, ενθουσιάζοντας τους fans της. Ωστόσο, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες όσοι αγαπούν και θαυμάζουν το στιλ της Emily Cooper έχουν έναν επιπλέον λόγο για να χαίρονται. Συγκεκριμένα, το Netflix και η εταιρεία ViacomCBS συνεργάστηκαν και δημιούργησαν μαζί ένα online κατάστημα, το οποίο θα γίνει διαθέσιμο μαζί με την πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν. Το εν λόγω κατάστημα θα προσφέρει στους fans της σειράς, κάποια από τα κομμάτια που φορούν οι πρωταγωνίστριες της σειράς. Το καρό σακάκι που έχει την υπογραφή του οίκου Chanel, τα Roberto Coin σκουλαρίκια, αλλά και ρούχα του οίκου AZ Factory θα είναι διαθέσιμα στο εν λόγω κατάστημα, ώστε οι fans της σειράς να έχουν τη δυνατότητα να αντιγράψουν τα looks της πρωταγωνίστριας. Σε αυτό το online κατάστημα θα βρίσκουμε όμως και ελληνικά brands όπως τα Zeus + Dione και Eye M by Ileana Makris. Συγκεκριμένα, οι πρωταγωνιστές της σειράς θα φορούν αποκλειστικά γυαλιά ηλίου του ελληνικού brand Zeus + Dione.

To Eye M by Ileana Makri κολιέ από το “Emily in Paris”

Τα Zeus + Dione γυαλιά ηλίου

Zeus + Dione

Όπως δήλωσε στο WWD, ο Jose Castro της εταιρείας ViacomCBS “Ο ρόλος της μόδας στη σειρά είναι τόσο σημαντικός όσο και εκείνος της πρωταγωνίστριας”, ενώ πρόσθεσε πως σε πολλές σκηνές του “Emily in Paris” τα ρούχα και το styling σε συνδυασμό με το Παρίσι, που είναι η μητρόπολη της μόδας, δημιουργούσαν έναν άκρως εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Σύμφωνα με τους δημιουργούν του online καταστήματος, η σειρά έδωσε στους θεατές την αίσθηση της πολυτέλειας και του τρόπου ζωής των Παριζιάνων.

Δες εδώ το τρέιλερ

Πηγή: Madame Figaro

Διάβασε ακόμη