Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου, 2021

Διατροφή και άσκηση: 5 λάθη που κάνουν οι γυναίκες άνω των 40

Και που μπορούν να οδηγήσουν σε ανεπιθύμητη αύξηση βάρους.

Όσο μεγαλώνουμε, το σώμα μας χρειάζεται διαφορετικά πράγματα. Στην πραγματικότητα, ο μεταβολισμός μας αρχίζει να επιβραδύνει μετά από 30 και μπορούμε να χάσουμε έως και το 5% της μυϊκής μας μάζας μέχρι την ηλικία των 31. Ωστόσο υπάρχουν μερικές μικρές αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε για να μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε την εμφάνιση μας όποια και αν είναι η ηλικία μας.

Η Claire Davis, celebrity trainer και ιδρύτρια του The Midlife Mentors, αποκαλύπτει τα top πέντε λάθη που κάνουν οι γυναίκες όσον αφορά την διατροφή και την άσκηση, και συχνά τα κάνουν στην προσπάθεια τους να διατηρήσουν ένα υγιές βάρος.

Διάβασε ακόμη – Tips για χάσιμο βάρους μετά τα 40

Ακολουθούν τα 5 πιο συχνά λάθη:

1. Μειώνουν τις θερμίδες που καταναλώνουν μέσα από το φαγητό αλλά καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες μέσα από ποτά

Κάνουν δραστικές δίαιτες και μειώνουν σημαντικά τις θερμίδες που λαμβάνουν μέσα από το φαγητό αλλά καταναλώνουν περισσότερα smoothies ή αλκοόλ που περιλαμβάνουν αρκετή ζάχαρη και θερμίδες.

2. Καταναλώνουν γεύματα με υδατάνθρακες αργά το βράδυ.

Οι τροφές με πολλούς υδατάνθρακες συμπεριλαμβάνουν τις πατάτες, τα ζυμαρικά, το ρύζι και το ψωμί που πρέπει να αποφεύγουμε αργά το βράδυ.  

3. Κάνουν cardio αλλά χωρίς βάρη

Αυτό είναι μεγάλο λάθος σύμφωνα με την γυμνάστρια Claire Davis. Όπως υποστηρίζει, όσο cardio και να κάνεις, δεν θα αλλάξει σημαντικά το σώμα σου αν δεν προσθέσεις ασκήσεις με βάρη.

4. Δεν καταναλώνουν αρκετή πρωτεΐνη

Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι η ορμόνη που στέλνει το μήνυμα στον εγκέφαλο ότι έχεις χορτάσει, μειώνεται όσο μεγαλώνουμε. Ως αποτέλεσμα, πολλές γυναίκες νιώθουν την αίσθηση της πείνας συχνότερα απ’ ότι θα έπρεπε. Αυτό σημαίνει πώς θα καταναλώσεις περισσότερες θερμίδες από όσες χρειάζεσαι. Το να καταναλώνεις περισσότερη πρωτείνη όπως γαλοπούλα, ψάρι και ξηρούς καρπούς βοηθάει στην αύξηση της αίσθησης κορεσμού και αυτό θα οδηγήσει σε λιγότερο κοιλιακό βάρος.

5. Δεν ταιριάζουν οι απόψεις τους και η εικόνα που έχουν για τον εαυτό τους με τους στόχους τους

Αν οι απόψεις και οι πράξεις σου δεν συνάδουν δεν θα καταφέρεις να ακολουθήσεις ένα σωστό διατροφικό πρόγραμμα. Θα πρέπει να αυξήσεις την αυτοπεποίθηση σου και να μην σαμποτάρεις τις προσπάθειες σου με αρνητικές σκέψεις για το σώμα σου. Η Claire Davies συμβουλεύει κάθε πρωί να επαναλαμβάνεις μερικές θετικές σκέψεις που στο μέλλον θα επαναπροσδιορίσουν τις απόψεις σου.

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη