Σάββατο, 28 Μαΐου, 2022

Chanel-19: Γιατί έγινε η νέα εμμονή της μόδας

Η it-bag που τείνει σε μικρό χρονικό διάστημα να γίνει iconic.

Δημιουργήθηκε από τον Karl Lagerfeld και τη Virginie Viard για τη συλλογή Pret-à-Porter F/W 2019 του οίκου Chanel και ξεχώρισε αμέσως. Πήρε το όνομα της από το χρόνο δημιουργίας της, που είναι το 2019. Το ίδιο συνέβη και στο παρελθόν με την 2.55 που σχεδιάσε η ίδια η Coco Chanel τον Φεβρουάριο του 1955.

Τι είναι αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει και να κατατάσσεται ήδη στις κλασσικές τσάντες; Διατίθεται σε tweed ή δέρμα, έχει καπιτονέ όψη, αλυσίδα στην απόχρωση του παλαιωμένου χρυσού και το κούμπωμα με το διπλό C και φυσικά μπορεί να συνδυαστεί με τα πάντα.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Αυτήν τη σεζόν επέστρεψε, δια χειρός Virginie Viard, στις πιο φανταστικές αποχρώσεις από τιρκουάζ μπλε μέχρι σκούρο κόκκινο και φούξια. Διατίθεται σε τρία διαφορετικά μεγέθη και έχει διπλό λουρί για να φοριέται είτε στον ώμο είτε χιαστί.

Δες στην πιο κάτω gallery τις διάφορες εκδοχές της Chanel-19:

Φωτογραφίες: chanel.com

Διάβασε ακόμη