Τρίτη, 29 Νοεμβρίου, 2022

Back to the gym: 5 λόγοι για να το πράξεις

Αν δεν το έχεις ήδη κάνει, ήρθε η στιγμή να βάλεις τα αθλητικά σου και να βρεις τον δικό σου personal trainer.

Για κάποιους είναι τρόπος ζωής. Για κάποιους άλλους είναι ένας τρόπος να κρατούν το σώμα τους σε φόρμα. Όπως και να έχει η γυμναστική έχει μόνο οφέλη για τη σωματική και την ψυχική σου υγεία. Εκτός από ένα ωραίο σώμα, η συχνή άσκηση σε βοηθά να καταπολεμήσεις το άγχος, ανεβάζει την αυτοπεποίθηση και συμβάλλει προληπτικά στην αντιμετώπιση σοβαρών ασθενειών. Αν δεν έχει ακόμη πειστεί, υπάρχει ακόμη ένας επιπλέον λόγος για να επισκεφθείς το γυμναστήριο. Θα κάνεις το μυαλό σου να λειτουργεί καλύτερα σύμφωνα με νέα μελέτη του πανεπιστημίου του Όκλαντ, που δημοσιεύτηκε στο Experimental Brain Research. Άρα η γυμναστική μόνο οφέλη έχει να σου προσφέρει και ήρθε η στιγμή να το διαπιστώσεις.

5 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

#1. Μεταμορφώνει το σώμα: Η κάθε γυναίκα ονειρεύεται ένα καλογυμνασμένο και ελκυστικό σώμα. Βεβαίως για να το αποκτήσεις χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια, γι’ αυτό στην αρχή πρέπει να είσαι χαλαρή, να θέσεις ρεαλιστικούς στόχους και να ακολουθήσεις τη μορφή άσκησης που σου ταιριάζει σύμφωνα με τις υποδείξεις του trainer σου. Η γυμναστική θα πρέπει να συνοδεύεται και από μία ισορροπημένη διατροφή.

#2. Φτιάχνει τη διάθεση: Μετά από ένα οκτάωρο στο γραφείο, μια ώρα στο γυμναστήριο θα σου δώσει τη χαμένη σου ενέργεια. Αποδεδειγμένα η σωματική δραστηριότητα επιδρά θετικά στην ψυχολογία και ανεβάζει τη διάθεση, χάρη στις ορμόνες που εκκρίνονται όταν κάνουμε γυμναστική.

#3. Περιορίζει το στρες: Μέσω της άσκησης, αυξάνονται τα επίπεδα κάποιων νευροδιαβιβαστών στον εγκέφαλο (σεροτονίνη, ντοπαμίνη, νοραδρεναλίνη, ενδορφίνες). Τι σημαίνει αυτό; Ότι με λίγη ώρα άσκησης μειώνεται το άγχος και ανεβαίνει η θετική διάθεση.

#4. Διατηρεί νεανικό το σώμα και το δέρμα: Όταν γυμνάζεσαι οι ιστοί στο σώμα οξυγονώνονται και διατηρούνται νεανικοί, όλοι οι μύες και τα όργανά μας λαμβάνουν πιο πολλά θρεπτικά συστατικά και γίνεται πιο σωστή αποτοξίνωση. Παράλληλα, αυξάνεται η παραγωγή κολλαγόνου.

#5. Βοηθά τη συγκέντρωση και τη μνήμη: Μελέτες υποστηρίζουν ότι η σωματική δραστηριότητα βοηθά στην καλύτερη συγκέντρωση και τη διατήρηση της προσοχής, γεγονός που σχετίζεται με την απόδοση σε επαγγελματικές απαιτήσεις και την επίλυση προβλημάτων.

#6. Σε κρατά υγιή: Σε εκείνους που γυμνάζονται τακτικά παρατηρείται βελτίωση στους δείκτες υγείας. Η καρδιαγγειακή λειτουργία ενισχύεται με αποτέλεσμα οι αθλούμενοι να ζουν κατά μέσο όρο 4 χρόνια περισσότερο από τους υπόλοιπους. Επίσης, η φυσική δραστηριότητα ρυθμίζει καλύτερα το μεταβολισμό, τις ορμόνες και το σάκχαρο στο αίμα, μειώνοντας τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη και παχυσαρκίας. Επιπλέον η άθληση σύμφωνα με έρευνες μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαφόρων μορφών καρκίνου.

ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΔΙΑΣΗΜΩΝ PERSONAL TRAINERS

Σταρ του Χόλυγουντ ακολουθούν πιστά τις συμβουλές τους και εμείς μαθαίνουμε τα μυστικά τους για να αποχτήσουμε το τέλειο σώμα.

Ένταση: “Δεν μπορείς να κάνεις συνέχεια το ίδιο μάθημα spinning ή 20 λεπτά τρέξιμο και να περιμένεις διαφορετικό αποτέλεσμα”. Teddy Bass (Cameron Diaz, Christina Applegate, Lucy Liu).

Σνακ: “Δώσε καύσιμα στον εαυτό σου 20 λεπτά πριν τη γυμναστική με μία μπάρα πρωτεΐνης. Αλλά μην προτιμήσεις ισοτονικά ποτά ή νερό καρύδας, μιας και θα πιεις θερμίδες, ενώ το νερό είναι πολύ καλύτερο”. Τracy Anderson (Gwyneth Paltrow, Madonna, Jessica Simpson, Jennifer Lopez, Nicole Richie)

Σώμα: “Καις περισσότερες θερμίδες όταν δουλεύεις το πάνω και το κάτω μέρος του σώματός σου ταυτόχρονα. Πηδήματα σε ένα μίνι τραμπολίνο ενώ κάνεις διαφορετικές ασκήσεις για τα χέρια ή 20λεπτο κολύμπι είναι μερικές καλές επιλογές”. Andie Hecker.

Χρόνος: “Προτίμησε λίγη άσκηση συνέχεια αντί για πολύ άσκηση μία φορά στο τόσο”. Gunnar Peterson (Halle Berry, Kim Kardashian, Sofia Vergara)

Αεροβική για τουλάχιστον 40 λεπτά: “Σίγουρα 15 λεπτά αερόβιας άσκησης είναι καλύτερη επιλογή από το τίποτα, αλλά ο οργανισμός χρειάζεται 35 λεπτά για να εξαντλήσει τα σάκχαρα στο αίμα, πριν αρχίσει το σώμα σου να καίει λίπος”. Andie Hecker (Ginnifer Goodwin, Natalie Portman, Kristen Bell)

Εναλλαγή: “Οι μύες γίνονται έξυπνοι και δυναμώνουν, οπότε άλλαζε τη ρουτίνα κάθε 10 μέρες. Τόσος χρόνος χρειάζεται για να κάνεις την αλλαγή στο σώμα σου, αλλά όσο ο καιρός περνά κάνοντας την ίδια γυμναστική, τόσο λιγότερο αποτελεσματική γίνεται”. (Tracy Anderson)

Φωτογραφίες: istock

Διάβασε ακόμη