Τετάρτη, 19 Ιουνίου, 2024

Αυτοπειθαρχία: 5 tips από τον ψυχολόγο

O συμβουλευτικός ψυχολόγος, βιοσυντονιστής και ομιλητής έμπνευσης, Γιάννης Μιχαήλ, εξηγεί πώς να αποκτήσεις την πιο σημαντική δεξιότητα.

“H αυτοπειθαρχία είναι το να κάνεις αυτό που ξέρεις ότι θα έπρεπε να κάνεις, τη στιγμή που θα έπρεπε να το κάνεις, είτε έχεις όρεξη να το κάνεις είτε όχι. Είναι η ικανότητα να πειθαρχείς τον εαυτό σου και να καθυστερείς την άμεση ευχαρίστηση για χάρη μιας καλύτερης, μελλοντικής ανταμοιβής.” -Brian Tracy

Κάποιοι άνθρωποι λαμβάνουν την αυτοπειθαρχία ως καταπίεση, άγχος, στέρηση, μιζέρια και ζωή με περιορισμούς. Κάποιοι άλλοι την αποκαλούν αγάπη προς τον εαυτό και ελευθέρια από τα μοτίβα αρνητικής σκέψης. Το πώς βιώνει ο καθένας την αυτοπειθαρχία εξαρτάται από το τι νόημα της έχει δώσει ο ίδιος.

Διάβασε ακόμη – 3 τρόποι να βελτιώσεις την υπομονή σου, σύμφωνα με τον ψυχολόγο

Αν νιώθεις ότι δεν έχεις αυτοπειθαρχία, μπορείς να ξεκινήσεις με μικρές καθημερινές πράξεις για να τη χτίσεις. Η αυτοπειθαρχία είναι χάρισμα αλλά ένας μυς που εξασκείται.

5 Βήματα για να βελτιώσεις την αυτοπειθαρχία

1. Ξεκάθαρους στόχους

2. Ξεκίνα με μικρά βήματα

3. Ξεκαθάρισε το “ΓΙΑΤΙ” σου

4. Ξεκίνα να ξυπνάς μια ώρα νωρίτερα.

5. Ξεκίνα να γράφεις ένα ημερολόγιο

Ευχαριστίες στον συμβουλευτικό ψυχολόγο, βιοσυντονιστή και ομιλητή έμπνευσης, Yianni Michael, τηλ.: 99611400, www.yiannismichael.com, Facebook: YiannisMichael, Instagram: Yiannis Michael, Email: [email protected]

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη