Δευτέρα, 26 Φεβρουαρίου, 2024

Αυτές είναι οι 5 τροφές που χρειάζεται ο μεταβολισμός σου για να ενεργοποιηθεί

Ξύπνησε τον μεταβολισμό σου τώρα!

Η λέξη μεταβολισμός έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και φαίνεται να είναι το κέντρο προσοχής όσων θέλουν να βελτιώσουν την υγεία τους και να χάσουν βάρος. Όταν μιλάμε για μεταβολισμό, αναφερόμαστε σε όλες εκείνες τις χημικές διαδικασίες που γίνονται μέσα στο σώμα και απαιτούν ενέργεια για να πραγματωθούν. Η ενέργεια αυτή μετριέται σε θερμίδες και τη λαμβάνουμε μέσα από την τροφή. Επομένως, για να βελτιώσεις τον μεταβολισμό σου, πρέπει να βελτιώσεις τη διατροφή σου. Βρήκαμε, λοιπόν, τις 5 τροφές που θα ” ξυπνήσουν” τον μεταβολισμό σου και θα σε βοηθήσουν να χάσεις το περιττό βάρος.

Βρήκαμε τις 5 τροφές που θα “ξυπνήσουν” τον μεταβολισμό σου

#1. Πρωτεΐνη με καλά λιπαρά

Η λήψη πρωτεΐνης είναι σημαντική για τη στήριξη του μεταβολισμού σου, αλλά δεν θα έχει τα ίδια αποτελέσματα αν δεν συνδυαστεί με καλά λιπαρά. Σε περίπτωση που υπάρχει έλλειψη πρωτεΐνης – καλών λιπαρών στον οργανισμό σου, τότε θα προκληθεί διάσπαση των αδύνατων ιστών του σώματος και μετατροπή τους σε σωματικό λίπος.

Διάβασε ακόμη: Πιο σφριγηλό, λείο και αναζωογονημένο δέρμα χωρίς νυστέρι

#2. Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι περιέχει επιγαλλοκατεχίνη, η οποία διεγείρει το νευρικό σύστημα χωρίς να αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό. Έτσι το πράσινο τσάι -όπως και η καφεΐνη- δίνουν push στον μεταβολισμό, αλλά το τσάι το κάνει με πιο αποτελεσματικό τρόπο βοηθώντας και άλλα κομμάτια της υγεία σου.

#3. Τροφές ολικής άλεσης

Η βρώμη, το καστανό ρύζι και όλες οι τροφές ολικής άλεσης απαιτούν περισσότερη δουλειά από τον οργανισμό για να διασπαστούν σε αντίθεση με τα επεξεργασμένα δημητριακά όπως το λευκό αλεύρι. Αυτό, λοιπόν, ωθεί το σώμα να καταναλώσει περισσότερη ενέργεια και καύση για να τις επεξεργαστεί. Είναι, επίσης, πλούσια σε φυτικές ίνες που ενισχύουν την καλή λειτουργία του εντέρου.

Διάβασε ακόμη: 6 tips και τρόποι για να σταματήσεις να τρως ανεξέλεγκτα

#4. Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή όπως το λεμόνι και το γκρέιπφρουτ περιέχουν αντιοξειδωτικά που βοηθούν το σώμα να χρησιμοποιεί πιο αποτελεσματικά την ινσουλίνη. Αυτό σταθεροποιεί τa επίπεδα σακχάρου στο αίμα και αυξάνει την καύση θερμίδων.

#5. Καυτές πιπεριές

Μια χημική ουσία που ονομάζεται καψαϊκίνη μπορεί να επιταχύνει το μεταβολισμό σου έως και 25% για τρεις ώρες αφού έχεις φάει καυτερές πιπεριές. Μπορείς να προσθέσεις καυτερή πιπεριά στο πρωινό σου τοστ με αβοκάντο ή στην μεσημεριανή σου σαλάτα.

Πηγή: shape.gr

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη