Δευτέρα, 4 Μαρτίου, 2024

9 συμβουλές που θα ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση σου  

Τα tips που δίνει η ολυμπιονίκης Kristi Castlin.

Μια από τις συχνότερες συμβουλές που σχετίζονται με την αυτοπεποίθηση είναι να “προσποιηθείς” ότι την έχεις. Ακολουθώντας τη φράση “fake it til you make it”, δηλαδή με το να συμπεριφέρεσαι σαν να είσαι γεμάτη αυτοπεποίθηση και σίγουρη για τον εαυτό σου, λέγεται ότι θα σε προδιαθέσει έτσι ώστε να πιστέψεις πράγματι στις δυνάμεις σου.

Ωστόσο, αυτός δεν είναι ο δρόμος που ακολουθεί η ολυμπιονίκης Kristi Castlin (κέρδισε το χάλκινο μετάλλιο στα 100 μέτρα με εμπόδια στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Rio de Janeiro). Αντίθετα, η αθλήτρια πιστεύει ότι η “απάντηση” στη χαμηλή αυτοπεποίθηση είναι το να γνωρίζεις πολύ καλά τις δυνατότητές σου. Όπως υποστηρίζει, η ίδια νιώθει υπόλογη στον εαυτό της για κάθε λάθος ή αδυναμία της.

Διάβασε ακόμη – Αυτοκριτική: Πώς να αγαπήσεις ξανά τον εαυτό σου – το tip της Cameron Diaz

“Οι επιτυχίες και οι αποτυχίες μου- είναι όλες δική μου ευθύνη”, είπε στο Mydomaine. “Όταν είσαι υπεύθυνη για όλες τις πτυχές της καριέρας σου σαν επαγγελματίας αθλήτρια, τότε θα είσαι τόσο καλή όσο πιστεύεις ότι είσαι. Αν πιστεύεις ότι μπορείς να βγεις έξω και να είσαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου, τότε θα γίνεις πράγματι. Αλλά αν δεν πιστεύεις στον εαυτό σου, τότε είναι πιθανό να μην τα καταφέρεις. Η αυτοπεποίθηση μπορεί μερικές φορές να είναι τόσο απλή υπόθεση”.

Διάβασε παρακάτω τα 9 tips που δίνει η Castlin για να τονώσεις την αυτοπεποίθησή σου!

#1. Δώσε τον καλύτερό σου εαυτό
Ακόμα κι αν αποτύχεις θα ξέρεις ότι προσπάθησες.

#2. Θέσε ρεαλιστικούς στόχους
Μην στοχεύεις κατευθείαν στην κορυφή. Θέσε μικρότερους στόχους, εντός και εκτός επαγγελματικής ζωής και επιβράβευσε τον εαυτό σου που τους πέτυχες.

#3. Μην “προσποιείσαι” μέχρι να το πετύχεις
Αντίθετα, να είσαι ρεαλίστρια και να προσπαθείς να κάνεις το καλύτερο που μπορείς στο επίπεδό σου.

#4. Να είσαι ο εαυτός σου
Μη φοβάσαι να εκφράσεις την προσωπικότητά σου- αυτό είναι που κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις και δίνει το στίγμα σου σε ο,τι κάνεις.

#5. Κάν’ το με στυλ
Λένε ότι το να δείχνεις ωραία σε κάνει να νιώθεις καλύτερα. Απλώς μην το “προσπαθείς” πολύ και μη δίνεις έμφαση στην εμφάνιση, αλλά στην ουσία.

#6. Εστίασε στον εαυτό σου και στο πώς θα είσαι ευτυχισμένη
Αν έχεις χαμηλή αυτοεκτίμηση πιθανότατα τείνεις να βάζεις τις ανάγκες των άλλων πριν από τις δικές σου. Πάρε απόσταση και δες τι πραγματικά χρειάζεται και τι αναζητάς εσύ.

Διάβασε ακόμη – 5 απλοί τρόποι για να κάνεις “reset” τον εαυτό σου μετά από μία δύσκολη εβδομάδα

#7. Βρες ένα ανεβαστικό μότο
Η Castlin αγαπά το “Έχω κάνει ήδη αρκετά”.

#8. Απόφυγε τις αρνητικές σκέψεις
Σκέψου μόνο ότι σου αποσπούν την προσοχή από το στόχο σου

#9. Κάνε την εξάσκηση μέρος της καθημερινότητάς σου
Δοκίμασε να εντάξεις στη ρουτίνα σου τη δραστηριότητα στην οποία θέλεις να πετύχεις. Ακόμα και σε μικρή κλίμακα- θα κάνει διαφορά.

Πηγή: madamefigaro.gr

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη