Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου, 2021

7+1 καλύτεροι τρόποι για να μακρύνεις τα μαλλιά σου πιο γρήγορα

Συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να κρατήσεις τα μαλλιά σου δυνατά και υγιή ενώ παράλληλα μακραίνουν πιο γρήγορα.

Της Άντριας Αρχοντίδου

Ίσως αναρωτιέσαι αν υπάρχει κάτι που μπορείς να κάνεις για να βοηθήσεις τα μαλλιά σου να μακρύνουν πιο γρήγορα. Βοηθάει κάποιο προϊόν; Μπορούν οι διατροφικές αλλαγές να επιταχύνουν την ανάπτυξη; Και τι γίνεται με τα φάρμακα ή τις θεραπείες;

Ενώ τα genetics παίζουν σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της καλής ανάπτυξης των μαλλιών, αρκετοί άλλοι παράγοντες παίζουν επίσης ρόλο. Αν και δεν υπάρχει μαγικό φίλτρο ή φάρμακο που θα οδηγήσει σε άμεση ανάπτυξη, υπάρχουν κάποια βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις για να βοηθήσεις τα μαλλιά σου να μεγαλώσουν πιο γρήγορα.

Διάβασε ακόμη – Beauty routine: Οι ιδανικές υφές στα προϊόντα ομορφιάς για τις ψυχρές θερμοκρασίες

#1. Απόφυγε τις “σκληρές” δίαιτες

Η έντονη δίαιτα μπορεί να μειώσει τους πόρους και τα θρεπτικά συστατικά που απαιτούνται για την ανάπτυξη των μαλλιών. Η τριχοφυΐα σταματά γρήγορα όταν το σώμα σου βρίσκεται υπό πίεση λόγω περιοριστικής δίαιτας. Ακόμη και μετά την επανέναρξη μιας υγιεινής διατροφής, η τριχόπτωση συνήθως συνεχίζεται για μήνες.

#2. Έλεγξε την πρόσληψη πρωτεΐνης

Εάν η διατροφή σου είναι αυστηρά περιοριστική, τα μαλλιά δεν θα αναπτυχθούν όπως πρέπει και μπορεί να εμφανιστεί πτώση. Η κατανάλωση μιας καλά ισορροπημένης διατροφής με επαρκή πρόσληψη πρωτεΐνης είναι σημαντική για τη βέλτιστη ανάπτυξη των μαλλιών.

#3. Δοκιμάστε προϊόντα με καφεΐνη

Σίγουρα γνωρίζεις ότι η καφεΐνη μπορεί να σου δώσει μια ενεργειακή ώθηση, αλλά σύμφωνα με μελέτες, μπορεί επίσης να επηρεάσει την ανάπτυξη των μαλλιών σου. Η καφεΐνη μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση της ανάπτυξης νέων τριχών σε μοριακά, κυτταρικά και οργανικά επίπεδα τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες.

#4. Ενίσχυσε τον οργανισμό σου με βιταμίνες

Συγκεκριμένες βιταμίνες, μέταλλα και λιπαρά οξέα είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την υγεία σου γενικά και παίζουν επίσης βασικό ρόλο όσον αφορά την ανάπτυξη των μαλλιών. Βιταμίνες όπως βιοτίνη, βιταμίνη C, βιταμίνη D, βιταμίνη Ε, ψευδάργυρος, σίδερο, ωμέγα-3 και ωμέγα-6 βελτιώνουν σημαντικά την υγεία της τρίχας και καταπολεμούν την τριχόπτωση.

#5. Κάνε μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής

Ένα μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση της χαλάρωσης και στην ανακούφιση από το στρες. Ωστόσο, μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ενίσχυση της υγείας των μαλλιών σου.

#6. Θεραπεία PRP

Το PRP είναι μια πρωτοποριακή θεραπεία που χρησιμοποιεί ενέσεις συγκέντρωσης των αιμοπεταλίων του ίδιου του ασθενούς για την αποκατάσταση και την επιτάχυνση της ανάπτυξης των μαλλιών. Τα αιμοπετάλια είναι πρωτεΐνη που προέρχεται από την κυκλοφορία του αίματος και το DNA του ατόμου που μπορεί να λειτουργήσει σαν βλαστοκύτταρο όταν τοποθετηθεί ξανά στο σώμα. Οι ενέσεις PRP στο τριχωτό της κεφαλής μπορούν να αναστατώσουν τους αδρανείς θύλακες της τρίχας, με αποτέλεσμα την αύξηση της τριχοφυΐας.

#7. Απόφυγε τη θερμότητα

Η θερμότητα από τα σίδερα για μπούκλες, τα πιστολάκια μαλλιών και τα ισιωτικά μπορεί να βλάψει τα μαλλιά σου και να προκαλέσει σπάσιμο της τρίχας. Παρόλο που μπορεί να μην αποτελεί επιλογή η συνολική αποφυγή του θερμικού styling, ίσως να είναι καλύτερα να προσπαθήσεις να περιορίσεις τη συχνότητα χρήσης αυτών των εργαλείων.

#8. Απόφυγε τις συχνές βαφές

Όταν βάφουμε τα μαλλιά μας και αλλάζουμε την υφή με χημικά, αυτές οι διαδικασίες μπορούν να ασκήσουν πίεση στα μαλλιά και να τα ταλαιπωρήσουν. Αλλά όταν μειώνουμε αυτές τις διαδικασίες, τα μαλλιά σπάνε λιγότερο και μπορούν να μακρύνουν πιο γρήγορα με πιο δυνατή τρίχα.

 

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη