Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου, 2021

6+1 συμβουλές από τον personal trainer Gilbert Barouki για να χάσεις βάρος

O personal trainer και ιδρυτής του studio Ground Eight, αποκλειστικά στην Madame Figaro.

Της Νικόλ Ζένιου

Σε πόσο καιρό θα χάσω κιλά; Πόσες φορές τη βδομάδα πρέπει να γυμνάζομαι και ποιο πρόγραμμα δατροφής και γυμναστικής να ακολουθήσω; Ο personal trainer και ιδιοκτήτης του personal training studio Ground Eight στη Λεμεσό, απαντάει σε όλες τις ερωτήσεις σου σχετικά με την αποτελεσματική απώλεια βάρους. Επίσης μας δίνει πολύτιμες συμβουλές για να ακολουθήσουμε έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Διάβασε ακόμη – Ο personal trainer Ανδρέας Λουκαΐδης απαντάει σε 10 ερωτήσεις που θα ήθελες να ρωτήσεις τον γυμναστή σου

Ο στόχος μου είναι να χάσω κιλά. Πώς θα το πετύχω;

Όσον αφορά την απώλεια βάρους η διατροφή παίζει μεγάλο ρόλο. Το κλειδί είναι να καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες από αυτές που καίει το σώμα σου σε καθημερινή βάση. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι είναι ότι πιστεύουν ότι η άσκηση από μόνη της θα κάνει τη δουλειά. Αλλά ας υποθέσουμε ότι καις 2000 θερμίδες συνολικά σε μια μέρα (συμπεριλαμβανομένης της άσκησης) και λαμβάνετε 2500 θερμίδες, αυτές οι επιπλέον 500 θερμίδες θα αποθηκευτούν ως λίπος στο σώμα σου.

Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι χάνουν βάρος ακολουθώντας μόνο μια δίαιτα χωρίς άσκηση, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που συμβουλεύω καθώς η άσκηση έχει πολλά οφέλη όπως: Καίει περισσότερες θερμίδες, αυξάνει το μεταβολισμό, χτίζει μυς και αυτό σε κάνει πιο δυνατή, βοηθά στην προστασία των αρθρώσεων και βοηθά στο να σμιλεύει το σώμα.

Επίσης, υπάρχει διαφορά μεταξύ του να είσαι απλώς αδύνατη και του να έχεις καλή φυσική κατάσταση και να είσαι υγιής.

Προτείνω λοιπόν τα παρακάτω tips:

1. Nα υπολογίσεις πόσες θερμίδες καις σε καθημερινή βάση.

2. Nα ακολουθήσεις ένα κατάλληλο πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ταιριάζει στο επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης και στους στόχους σου.

3. Να είσαι συνεπής και υπομονετική.

Πόσες μέρες τη βδομάδα πρέπει να γυμνάζομαι;

Για έναν αρχάριο θα έλεγα τρεις φορές τη βδομάδα είναι αρκετές για να χτίσεις αυτή τη συνήθεια στο μυαλό και στο σώμα. Όπως προχωράς μπορείς να το αυξήσεις σε 5 ημέρες την εβδομάδα και δεν χρειάζεται να είναι όλες οι συνεδρίες υψηλής έντασης.

Πόσο χρόνο πρέπει να ξοδεύω στο γυμναστήριο;

Αρκετοίπιστεύουν ότι όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο, ενώ στην πραγματικότητα μερικές φορές όσο περισσότερο χρόνο ξοδεύεις τόσο λιγότερο αποτελεσματική θα είναι η προπόνηση. Μια σωστή προπόνηση 1 ώρας είναι το μόνο που χρειάζεσαι.

Πότε θα δω αποτελέσματα στο σώμα μου;

Είμαστε όλοι διαφορετικοί και το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης, τα γενετικά χαρακτηριστικά, η πειθαρχία και η συνέπεια παίζουν τεράστιο ρόλο. Αλλά εφόσον ακολουθείς ένα σωστό πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που είναι κατάλληλο για εσένα και το τηράς πιστά, είναι σχεδόν εγγυημένο ότι σε ένα μήνα μπορείς να αρχίσεις να βλέπεις μερικές ευχάριστες αλλαγές στο σώμα σου και να αισθάνεσαι πολύ καλύτερα.

Αν γυμνάζομαι, πρέπει να χρησιμοποιώ συμπληρώματα;

Τα συμπληρώματα συμπληρώνουν ένα καλό πρόγραμμα άσκησης και δίαιτας. Δεν υπάρχει κανόνας που λέει ότι πρέπει να τα χρησιμοποιείς αλλά μπορούν να βοηθήσουν. Εάν λαμβάνεις αρκετή πρωτεΐνη από τις τροφές που καταναλώνεις σε καθημερινή βάση, δεν απαιτούνται απαραίτητα ροφήματα πρωτεΐνης.

Τι να φάω μετά την προπόνηση;

Το γεύμα σου μετά την προπόνηση πρέπει να αποτελείται από ποιοτικούς υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος. Αρκετοί αποφεύγουν τους υδατάνθρακες, αλλά μην κάνεις αυτό το λάθος, οι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι για τη σωστή αποκατάσταση.

Σου προτείνω 3 από τα αγαπημένα μου γεύματα μετά την προπόνηση:

– Στήθος κοτόπουλου στη σχάρα, γλυκοπατάτα και μια συνοδευτική σαλάτα με dressing λαδολέμονου.

– Σολομός, καστανό ρύζι και λαχανικά.

– Τόνος, μαυρομάτικα φασόλια και λαχανικά.

Final tip: Ποια είναι 4 λάθη που κάνουμε σχετικά με την άσκηση και τη διατροφή και πώς να τα αποφύγουμε;

1.Δεν πρέπει να αφαιρέσεις τελείως τους υδατάνθρακες  από τη διατροφή σου.

2. Δεν πρέπει να μειώσεις την πρόσληψη θερμίδων σε ακραίο επίπεδο. Μπορεί να αισθάνεσαι ότι κάνεις εξαιρετική δουλειά τις πρώτες μέρες ή εβδομάδες, και ότι χάνεις κιλά αλλά ο μεταβολισμός σου στην πορεία θα επιβραδυνθεί πολύ. Επίσης αυτό μπορεί να έχει και αρνητικές ψυχικές επιπτώσεις. Η μακροπρόθεσμη συνέπεια ξεπερνά τη βραχυπρόθεσμη ένταση.

3. Να είσαι χαλαρή στο γυμναστήριο και να ξεκινήσεις σταδιακά για να προσαρμοστεί σωστά το σώμα σου. Ένας τραυματισμός μπορεί εύκολα να συμβεί αν δεν είσαι προσεκτική, ειδικά ως αρχάρια.

4. Μην συγκρίνεις ποτέ το ταξίδι σου με το ταξίδι κάποιου άλλου, ο μόνος ανταγωνισμός είναι ο προηγούμενος σου εαυτός . Στόχευσέ στην πρόοδο και γιόρτασε κάθε μικρό βήμα που κάνεις και οδηγεί στην πρόοοδο.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by GROUND EIGHT (@groundeight)

Διάβασε ακόμη