Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου, 2022

5 συμβουλές για να μην παχύνεις στις διακοπές

Άλλαξε τον τρόπο που σκέφτεσαι και απόλαυσε τις διακοπές σου χωρίς να στερηθείς τίποτα.

Καλοκαιρινές διακοπές και απόλαυση πάνε μαζί. Αν όμως δεν θέλεις να επιστρέψεις έχοντας στις αποσκευές σου και μερικούς έξτρα πόντους στην κοιλιά και τους γοφούς, θα πρέπει να προσέξεις μερικά πράγματα.

Διάβασε ακόμη – Η Kate Hudson σου δείχνει fun ασκήσεις γυμναστικής που μπορείς να κάνεις οπουδήποτε

Πρόσεξε τα σνακ σου

Οι διακοπές είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία να… τρώμε χωρίς να πεινάμε, όπως για παράδειγμα όταν περιμένουμε σε λιμάνια και αεροδρόμια ή ακόμα κι όταν περνάμε ένα απόγευμα δίπλα στην πισίνα. Για το λόγο αυτό, φροντίστε να έχετε πάντα μαζί σας κάτι που σας βοηθάει να περάσει η ώρα, όπως ένα περιοδικό ή το κινητό σας όπου έχετε κατεβάσει μια εφαρμογή για sudoku και σταυρόλεξα. Για τις ώρες που πραγματικά χρειάζεσαι ένα ενδιάμεσο γεύμα, προτίμησε κάτι χαμηλό σε λιπαρά και πλούσιο σε νερό, όπως φρέσκα φρούτα, γιαούρτι ή μπαστουνάκια λαχανικών.

Παράγγειλε σωστά

Το καλό φαγητό είναι μια από τις απολαύσεις των διακοπών που δεν θέλεις (και δεν πρέπει) να στερήσεις από τον εαυτό σου. Δοκίμασε τις τοπικές σπεσιαλιτέ, όμως φρόντισε να μην παρασυρθείς από το μέγεθος της μερίδας που συνήθως στα εστιατόρια και τις ταβέρνες είναι τεράστια. Πριν παραγγείλεις, ρίξε μια ματιά στα διπλανά τραπέζια. Μήπως οι ποσότητες που σερβίρονται είναι ικανές να χορτάσουν ολόκληρο λόχο; Τότε, είναι προτιμότερο να μοιραστείς ένα πιάτο με την κολλητή σου ή το φίλο σου ή να παραγγείλετε 2-3 ορεκτικά αντί για ένα κυρίως, ώστε να δοκιμάσετε και περισσότερες γεύσεις. Προτίμησε τα πιάτα με λίγα υλικά που είναι βραστά ή ψητά και απόφυγε ό,τι είναι τηγανητό ή περιέχει λιπαρές σάλτσες, για να πάρεις σημαντικά λιγότερες θερμίδες.

Κινήσου

Όλες αγαπάμε την ξαπλώστρα, όμως μην περιοριστείς στην ηλιοθεραπεία όλες τις μέρες των διακοπών. Εξάλλου, αποκτάς σούπερ χρώμα όταν περπατάς στην παραλία ή κάνεις θαλάσσια σπορ. Εάν το μέρος ενδείκνυται, περιηγήσου στον τόπο των διακοπών σου με ποδήλατο ή αναζήτησε τι είδους δραστηριότητες μπορείς να κάνεις εκεί (π.χ. Rafting, trekking, skuba diving κ.λπ.). Εάν δεν σε ενθουσιάζει η ιδέα, προσπάθησε τουλάχιστον να περπατάς όσο μπορείς περισσότερο -έστω για να πας μέχρι την πόλη να πάρεις καφέδες για το πρωινό. Για όλους αυτούς τους λόγους, μην ξεχάσεις να βάλεις στο σάκο σου τα αγαπημένα σου sneakers.

Απόλαυσε, αλλά με μέτρο

Ε, όχι και να μην φάμε ένα παγωτό ή να πιούμε ένα ποτό στις διακοπές! Ασφαλώς και μπορείς να απολαύσεις το γλυκό ή το ποτό σου. Εξάλλου, δεν χρειάζεσαι μεγάλες ποσότητες για να ικανοποιήσεις τη γεύση! Μια μπάλα παγωτό είναι προτιμότερη από ένα μπολ με τέσσερις διαφορετικές γεύσεις και σιρόπι σοκολάτας. Σε ό,τι αφορά το αλκοόλ, ο γενικός κανόνας είναι πως ό,τι έχει εντυπωσιακά χρώματα και σερβίρεται με πολλά καλαμάκια και ομπρελίτσα αποτελεί μια θερμιδική βόμβα, οπότε προτίμησε ένα απλό λευκό ποτό (βότκα, τζιν, κρασί) αντί για κοκτέιλ. Ένα αποτελεσματικό κόλπο για να πιεις λιγότερο είναι να εναλλάσσεις κάθε ποτό με ένα ποτήρι ανθρακούχο νερό. Έτσι, θα πάρεις συνολικά λιγότερες θερμίδες και θα ενυδατώσεις τον οργανισμό σου, μειώνοντας τις πιθανότητες να ξυπνήσεις την επόμενη μέρα με πονοκέφαλο.

Μην βάζεις το φαγητό στο επίκεντρο

Το φαγητό είναι μια σπουδαία απόλαυση, όμως σίγουρα υπάρχουν πολύ περισσότερα να κάνεις στη Σίφνο από το να τρως ρεβιθάδες, στην Κρήτη από το να πίνεις ρακές και στην Ιταλία από το να τρως παγωτά. Μην αφήνεις το φαγητό να γίνει η βασική ατραξιόν των διακοπών σου. Δοκίμαζε μια στο τόσο ό,τι σου φαίνεται ενδιαφέρον γευστικά αλλά μην θεωρείς αυτονόητο ότι πρέπει να χάνεις το μέτρο σε κάθε γεύμα.

Πηγή: Madame Figaro

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη