Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου, 2021

5 ιδανικές υγιεινές επιλογές για όταν θέλεις να φας κάτι γλυκό

Χωρίς να χαλάσεις τη διατροφή σου, αλλά να ικανοποιήσεις τη λιγούρα σου.

Της Ελένης Κόκκινου

Είναι ιδιαίτερα συχνό να αναζητάς κάτι γλυκό μέσα στη μέρα σου. Δεν σημαίνει ότι πρέπει να διακόψεις το υγιεινό πρόγραμμα διατροφής σου αλλά ούτε και πως πρέπει να καταπιέσεις αυτή την ανάγκη σου. Υπάρχουν πολλές επιλογές για να ικανοποιήσεις τις λιγούρες σου και πρέπει να τις γνωρίζεις για να είσαι προετοιμασμένη όταν έρχονται.

Ακολουθούν μερικές υγιεινές γλυκές επιλογές, που δεν θα χαλάσουν την καλή διατροφή σου.

Φρούτα

Τα φρούτα είναι μια από τις καλύτερες επιλογές. Αντί να στραφείς σε κάτι επεξεργασμένο και γεμάτο ζάχαρη, φάε ένα φρούτο που περιέχει φυσική ζάχαρη μαζί με ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό σου. Για να ικανοποιήσεις σίγουρα τη λιγούρα σου, επέλεξε κάποιο πιο γλυκό φρούτο, όπως το μάνγκο ή τα σταφύλια.

Μαύρη σοκολάτα

Έρευνες έχουν δείξει ότι περιέχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες για την καδιά, το μυαλό και όχι μόνο. Αν δεν σου αρέσει η σκέτη μαύρη σοκολάτα, δοκίμασε την με κομματάκια πορτοκάλι ή άλλες υγιεινές εναλλακτικές. Να θυμάσαι όμως ότι περιέχει και πάλι ζάχαρη, οπότε μην το παρακάνεις με την ποσότητα.

Χουρμάδες

Είναι μια πραγματική λιχουδιά. Η γεύση σε κάνει να αναρωτιέσαι εάν είναι όντως μια φυσική τροφή. Τα αποξηραμένα φοινίκια περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά όπως φυτικές ίνες, κάλιο και σίδηρο. Να θυμάσαι όμως ότι είναι μια ιδιαίτερα γλυκιά επιλογή και θα πρέπει να τα καταναλώνεις σε μικρή ποσότητα – τρεις χουρμάδες.

Διάβασε ακόμη – Τι κρασί να πιεις όταν προσέχεις τη διατροφή σου;

Μπάρες δημητριακών

Πολλές φορές οι μπάρες περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης, γι’ αυτό πρέπει να είσαι προσεκτική. Ψάξε μπάρες οι οποίες περιέχουν ολόκληρη βρώμη και γλυκύτητα από φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα και όχι επεξεργασμένη ζάχαρη. Το σιρόπι, το μέλι ή η ζάχαρη καρύδας περιέχουν επίσης μεγάλη ποσότητα ζάχαρης. Μπορείς ακόμη να φτιάξεις τις δικές σου μπάρες, με διάφορες υγιεινές συνταγές που θα βρεις στο διαδίκτυο.

Γιαούρτι  

Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνη και ασβέστιο, ενώ όπως δείχνουν διάφορες μελέτες μπορεί να ρυθμίσει την όρεξη και τις λιγούρες. Αναζήτησε γιαούρτι χωρίς ζάχαρη, με φρούτα ή πρόσθεσε φρέσκα.

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη