Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου, 2021

4 συμβουλές για να έχεις όμορφα και περιποιημένα πόδια το καλοκαίρι

Βελτίωσε την εικόνα των ποδιών σου με στοχευμένη φροντίδα.

Όσο τα ρούχα γίνονται πιο αποκαλυπτικά αναζητάμε τρόπους για να βελτιώσουμε την εμφάνιση των ποδιών μας. Μη βασίζεσαι μόνο στα γονίδιά σου, αλλά πάρε την κατάσταση στα χέρια σου και ακολούθησε συνεπές πρόγραμμα άσκησης και περιποίησης για να δεις άμεσα και εντυπωσιακά αποτελέσματα.

#1. Η περιποίηση

To πιο συνηθισμένο πρόβλημα των ποδιών είναι η κατακράτηση υγρών και τα οιδήματα αλλά και η θαμπή αφυδατωμένη επιδερμίδα, ειδικά τον χειμώνα, που αμελούμε την ενυδάτωσή της. Αντιμετώπισε το δέρμα του σώματος όπως αυτό του προσώπου σου κάνοντας απολέπιση δύο φορές την εβδομάδα και ενυδατώνοντάς το καθημερινά. Προτίμησε ένα scrub με άλατα που βοηθούν στη μείωση των οιδημάτων και επίλεξε ενυδατική κρέμα με κριτήριο τον τύπο και τις ανάγκες της επιδερμίδας σου.

Ένα έξυπνο tip για πιο σφριγηλή όψη είναι τα ντους με εναλλασσόμενη θερμοκρασία, 20 δευτερόλεπτα ζεστό νερό και 20 δευτερόλεπτα κρύο σε αστραγάλους, γόνατα, μηρούς και γλουτούς. Στη συνέχεια εφάρμοσε μια κρέμα ή τζελ για καταπολέμηση της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους, πάντοτε με ανοδικές κινήσεις μασάζ.

Διάβασε ακόμη – Το hairstyle της Εβελίνας Σκίτσκο που θα βλέπουμε παντού τον Αύγουστο

#2. Η αποσυμφόρηση

Προσπάθησε να ενεργοποιείς το λεμφικό σου σύστημα καθημερινά με απλές κινήσεις για να μειώσεις την κατακράτηση υγρών. Μετά το ντους σκουπίσου με πετσέτα από τους αστραγάλους προς τα επάνω με κινήσεις μασάζ. Άπλωνε οποιαδήποτε κρέμα σώματος ή αδυνατίσματος επιμένοντας σε δύσκολα σημεία, όπως το εσωτερικό των μηρών ή το σημείο πίσω από τα γόνατα. Κάνε μασάζ σε γάμπες και μηρούς πρωί και βράδυ και δοκίμασε το dry brushing με μια ειδική βούρτσα. Τέλος, αν νιώθεις πολύ κουρασμένα τα πόδια σου, ξάπλωσε για λίγη ώρα σηκώνοντάς τα ψηλά και στηρίζοντάς τα σε έναν τοίχο σε γωνία 90º για να δεις άμεσα βελτίωση.

#3. Η άσκηση

Η καθιστική ζωή δε βοηθά στη στάση του σώματος ούτε στην καλή κυκλοφορία του αίματος. Γι’ αυτό και μετά από μια μέρα στο γραφείο μπορεί να δεις τα πόδια σου κουρασμένα, πρησμένα και βαριά. Φρόντιζε να σηκώνεσαι σε τακτά χρονικά διαστήματα από το γραφείο σου και να κάνεις σύντομες διαδρομές ώστε να ενεργοποιείς τη λειτουργία του λεμφικού συστήματος. Εκτός γραφείου, βάλε στη ζωή σου την άσκηση με στοχευμένες ασκήσεις για τη γράμμωση των ποδιών, όπως τα βαθιά καθίσματα αλλά και οι σανίδες, που γυμνάζουν όλο το σώμα.

#4. Η λάμψη

Αν θέλεις εντυπωσιακά πόδια για μια βραδινή έξοδο, επιστράτευσε τα σωστά προϊόντα. Το self-tan μπορεί να αποτελεί μια λύση για να προσθέσεις χρώμα στην επιδερμίδα σου, όμως δεν εξασφαλίζει την απαραίτητη λάμψη. Δοκίμασε να αναμείξεις λίγες σταγόνες self-tan ή υγρού highlighter με την ενυδατική σου κρέμα ή λάδι, ρύθμισε τις ποσότητες για να έχεις το αποτέλεσμα που σου ταιριάζει και άπλωσε σε όλο το μήκος των ποδιών επιμένοντας στο μπροστινό μέρος της γάμπας, που είναι αυτό που περισσότερο τραβάει το βλέμμα.

Πηγή: Madame Figaro

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη