Σάββατο, 25 Μαΐου, 2024

3 tips που χρειάζεσαι εάν πηγαίνεις για τρέξιμο το καλοκαίρι

Οι υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού απαιτούν κάποια προσαρμογή.

Της Ελένης Κόκκινου

Αγαπάς το τρέξιμο ή είναι η μέθοδος γυμναστικής που προτιμάς για να διατηρείσαι σε φόρμα. Το καλοκαίρι όμως και οι υψηλές θερμοκρασίες, σου χαλάνε λίγο τα πλάνα και ίσως σε κάνουν να αισθάνεσαι ήδη κουρασμένη πριν καν βρεις για τρέξιμο. Μην αγχώνεσαι γιατί μόλις βρήκες τη λύση. Διάβασε πιο κάτω 3 tips που θα σε βοηθήσουν να μην αφήσεις το τρέξιμο και θα σε κάνουν να δεις αμέσως τη διαφορά με πριν τα εφαρμόσεις.

Επέλεξε μια ώρα που ο ήλιος δεν είναι στα φόρτε του

Δες το πρόγραμμα σου και επέλεξε ανάλογα τι σε βολεύει. Το πρωί πριν ακόμη βγει για τα καλά ο ήλιος και το απόγευμα με το που αρχίσει να πέφτει, είναι οι πιο δροσερές και κατάλληλες ώρες για να βρεις για τρέξιμο χωρίς να αισθάνεσαι πως πνίγεσαι από τη ζέστη.

Διάβασε ακόμη – 3 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το τσάι matcha

Διάλεξε τη σωστή διαδρομή

Αν είναι πολύ δυνατός ο ήλιος την ώρα που θέλεις να βγεις για τρέξιμο, προσπάθησε να βρεις μια διαδρομή όπου υπάρχει σε κάποιο μέρος της τουλάχιστον σκιά. Μπορεί να είναι ένα μέρος με ψηλά δέντρα ή και κτήρια που θα δημιουργούν σκιά και θα «κόβουν» τις ακτίνες του ήλιου.

Ενυδάτωσε τον οργανισμό σου

Το νερό είναι πάρα πολύ σημαντικό όταν υπάρχει ζέστη, πόσο μάλλον όταν τρέχεις. Το τρέξιμο θα σου προκαλέσει ιδρώτα, οπότε είναι πολύ πιο εύκολο να αφυδατωθείς. Για να ενυδατωθεί ο οργανισμός σου χρειάζεται λίγο χρόνο, ειδικά αν του το έχεις στερήσει. Προσπάθησε να πιείς αρκετό νερό τουλάχιστον από δύο μέρες πριν.

Φωτογραφία: istock

Διάβασε ακόμη