Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου, 2021

10 τροφές που καίνε το λίπος

Και όμως, δεν είναι απαραίτητο να ακολουθήσετε αυστηρή δίαιτα για να φτάσετε στο επιθυμητό σας βάρος. Μάθετε ποιες τροφές δεν πρέπει να λείπουν από την κουζίνα σας.

Ο πιο σίγουρος τρόπος για να κάψει ο οργανισμός μας το αποθηκευμένο λίπος είναι να ασχοληθούμε με κάτι που προϋποθέτει έντονη κίνηση των μυών και αύξηση του καρδιακού παλμού, όπως η αερόβια άσκηση. Όμως μόνο αυτό πολλές φορές δεν αρκεί! 

Για μέγιστα αποτελέσματα και για να δεις πραγματικά το σώμα σου να αλλάζει θα πρέπει να συνδυαστεί με τις σωστές διατροφικές επιλογές, αυτές δηλαδή που αυξάνουν το μεταβολισμό. Ευτυχώς, υπάρχουν αρκετές τροφές που μας βοηθούν να κάψουμε λίπος. Όσο περισσότερες βάλουμε στην καθημερινή διατροφή μας, τόσο πιο εύκολα θα αδυνατίσουμε.

  1. 1. Κανέλα

Ακόμα ένα μπαχαρικό που έχει διαπιστωθεί ότι αυξάνει τον μεταβολισμό και ενθαρρύνει το κάψιμο περισσότερων θερμίδων.

2. Φύλλα κάρι

Θεωρείται ότι τρώγοντας μερικά φύλλα κάρι το πρωί με άδειο στομάχι, μειώνεται η χοληστερίνη, κάτι που με τη σειρά του οδηγεί σε ταχύτερη καύση του λίπους. 

3. Mέλι και λεμόνι

Μια κουταλιά δεν σε βοηθάει μόνο να αντιμετωπίσεις το κρυολόγημα αλλά και το λίπος, γιατί η βιταμίνη C αυξάνει την οξείδωση του λίπους, δηλαδή τη χρησιμοποίηση του για ενέργεια αντί για την αποθήκευση του. 

4. Σκόρδο

Μπορεί να προκαλεί μια κάπως δυσάρεστη οσμή στην αναπνοή, όμως εκτός από αυτό, το σκόρδο προάγει τη θερμογένεση, δηλαδή το μεταβολικό μηχανισμό και χρησιμοποιεί ως καύσιμο το αποθηκευμένο λίπος για να αυξήσει τη θερμοκρασία του σώματος. 

5. Ενα εως δύο φλιτζάνια την ημέρα μπορούν μακροπρόθεσμα να έχουν εντυπωσιακά αποτελέσματα στη σιλουέτα, γιατί το πράσινο τσάι μειώνει την όρεξη για φαγητό και κινητοποιεί τον μεταβολισμό. 

6. Μαύρο πιπέρι

Ενα κουταλάκι του γλυκού στο φαγητό απελευθερώνει όση πιπερίνη χρειάζεσαι για να μεταβολίσεις πιο αποτελεσματικά το λίπος. 

7. Πιπέρι καγιέν 

Όσο πιο καυτερό τόσο πιο αποτελεσματικό στην τόνωση του μεταβολισμού.

8. Μαιντανός

Είναι πλούσιος σε βιταμίνη C και έχει αντιφλεγμονώδεις και αδυνατιστικές ιδιότητες. Εκτός από το φαγητό, μπορείς να προσθέσεις μερικά κλωνάρια στο πράσινο smoothie σου. 

9. Γιαούρτι

Τα ένζυμα που περιέχει εξασφαλίζουν την καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος που είναι απαραίτητη για να γίνεται σωστά ο μεταβολισμός των τροφών. 

10. Τζίντζερ

Το τζίντζερ αυξάνει την αίσθηση κορεσμού, κι έτσι σε κάνει να τρως μικρότερες ποσότητες τροφής χωρίς να πεινάς. 

Πηγή: Madame Figaro Gr

Φωυτογραφίες: istock

Διάβασε ακόμη